• sheepdog23

Mammakläder

Jag håller på att starta eget för att förbättra utbudet inom mammakläder. Efter tre barn tycker jag att vi förtjänar bättre. Om ni kunde vara snälla och svara på min enkät som bara innehåller 9 frågor vill jag vara tacksam. Skriva gärna nedan om du tycker det finns något som kan förbättras eller om det finns något som irriterar er.  Ni får skriva om allt från graviditetstest till barnvagnar och mammakläder.

www.surveymonkey.com/s/27V6H7Y
  • Svar på tråden Mammakläder
  • Issy12

Vad kul med ett eget klädsortiment. Inte så stort utbud när det gäller mammakläder. Hittade en liten sektion på H&M annars inte så värst mycket att välja mellan.

• talulah gosh

Är så trött på att alla mammakläder ser typ likadana ut. Bara för att man råkar få en bulle i ugnen betyder det inte att man helt plötsligt vill ta på sig en småblommig tunika med knytband.

• seandra82

jag önskar att det fanns mer utbud av baddräkter eller tankini o bikinibyxa som inte kosta så förbannat mkt köpte min för 600 spänn  på nätet o kollade på andra hemsidor o gravidbadräkter o de ligger på just de priserna runt 600

• Pomidor

Tycker det är jättebra det du gör!
    Skulle gärna vilja hjälpa dig på något sätt bara om jag kan :)
    Har några idéer av mammakläder som jag skulle själv använda men tyvärr inte finns på marknaden så att säga.
    Jag går estet(bild och form) på gymnasiet så att skissa upp ett klädesplagg vore inte så svårt om du är intresserad :P

Svar på tråden Mammakläder