Var ärliga snälla...
Är så fruktansvärt Besiken...
Känner mig otillräcklig, ful, oatracktiv och att dte är massa fel på mig..
Efter våran son (som kom med kejsarsnitt) har mitt självförtroende och min självkänsla blivit väldigt dåligt, och eftersom min sambo intresserat sig mindre för sex och runkat framför snygga tjejer så känns det inte ok längre.
Jag tittade med på porr men eftersom att jag bad honom att avstå ett tag så slutade ju jag med...
Grejen är att han inte har slutat och ljög till en början om det men när jag raderade alla hans nerladdningar på telefonen för att se om han laddade ner nya, så dröjde de inte länge förens han gjorde de och ljög om det. Han erkännde endast när jag sa vad jag hade gjort..
Jag har även bett honom att inte runka i övrigt heller utan att han ska ta ut sina sexbehov på mig i tid och otid eftersom jag har mer sexbehov än honom ( Jag är den som blir nekad sex, inte tvärtom ) Men tydligen måste de ju vara han som har ett större sexbehov eftersom han runkar till porr och att det är jag som inte duger?
Han tittar på sånt som jag erbjudigt mig att ställa upp på men det är bara en fantasi säger han, han vill inte göra de med mig..?
Känner mig äcklig och tack vare detta har jag tappat sexlusten helt, speciellt nu när magen växer då vi väntar vårat andra barn.. Tillfredställer inte mig själv heller. Jag gråter när han inte är hemma och när min son sover, bävar för att föda vaginalt och att jag kommer bli ännu fulare?
Jag känner hur en depression knackar på dörren och jag orkar inte ta upp detta med honom ännu en gång då vi inte kommer någonstands...
Vill inte tro att han är otrogen och kommer inte anklaga honom för de heller men kan inte låta bli att tänka så...
Jag vägde 49kg och är 162 cm innan första sonen,
Jag vägde 52 kg innan denna graviditet och det är endast magen som är stor. Jag är i övrigt smal o slank (utan att se för smal ut) men huden blir ju lite lösare och brösten hänger mer. (har A-kupa) och jag borde vara nöjd över min kropp men det blir motsatt effekt när han gör såhär...
hur löser jag detta och vad tror ni att det beror på? finns det några killar som känner igen sig?
HJÄLP, vi har varit tillsammans i 7 år. vill inte att det ska ta slut över porr...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-22 16:03
"Tror att detta börjar spåra ut lite känner jag ... Jag ville ha råd och hjälp, höra andras åsikter om vad jag skulle kunna göra för att komma fram till honom... Men det ända ni säger är att jag inte är attraktiv och att han inte tänder på mig?
Ni vet ju inte ens hur jag ser ut? och som jag skrev så säger han att han tycker att jag är vacker. Det är min självkänsla som är kass... men SÅ kass är den inte att jag tänker ta åt mig av någon som inte känner mig...
Problemet var lögnerna och att han runkar mer till porr än att ha sex med mig... när vi kom överens om att strunta i det bägge två och ha MER sex med varandra i stället. krydda sexlivet lite...
Nu har jag ialf hittat en lösning och ni har hjälpt mig men på ett sätt som ni inte trodde..
Jag visade honom detta inlägg!!
Det fick honom att förstå att det faktist var ett problem för mig. att jag tog illa vid mig och hans första reaktion var över era kommetarer (ni som påstod att han inte tänder på mig) Han blev förbannad och hoppades innerligt att jag inte lyssnade på de, jag frågade honom om det verkligen stämde. Då kysser han mig passionerat och sedan tittar han på mig medans han håller bägge händerna slutna om mitt huvud och säger: Skulle jag verkligen vara tyst om det om det var så? skulle jag verkligen vara kvar om det var så?
sedan fortsatte han och sa att han älskar mig och att kärlek är inte bara sex utan något som vi har!
"Jag skulle ALDRIG kasta vårat liv i sjön, går något sönder som vi har så lagar vi de!"
Jag bröt ihop i hans famn och vi kunder efter de prata igenom allt och kom överens om att börja se på porr ihop igen för att få igång sexlivet igen på nytt. (utan krav eller förväntningar) Det visade sig att han var utmattad av att vara småbarnsfar och heltidsarbetande med ett hus att renovera på de, så fanns lusten men inte orken till att ha sex på kvällen då han nästan somnar omgående... Så jag är den som kommer få göra mer jobb i sängkammaren, vilket är ok för mig!
Innan ni på FL vräker ur er något så läs vad som står, jag behövde hjälp, inte höra vad ni tror han tycker! För det har ni ingen aning om, ni kunde med era ord faktist ha skadat vårat förhållande om jag nu var en sådan som lyssnade på skit eller att han var en känslokall idiot!
Tack till dem som faktist försökte hjälpa mig
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-22 16:04
Skönt att det löste sig! :)
Jag bumpar denna tråd lite.. Ifall det verkligen skulle vara så att ens sambo inte tänder på en på det sättet mera, skulle det då fungera att verka mera otillgänglig, mindre kramig och neka sex när han verkligen vill (men ändå vara glad och uppåt gentemot honom), dvs låta honom jaga lite? Har någon testat?
Sitter lite i samma sits som ts och jag har alltid varit den som haft större sexlust, trodde jag, men nu verkar det ju som att porren har kommit in i bilden för honom, vilket jag inte trodde fanns i några märkvärdigare mängder förut. Blir väl sex en gång i veckan, oftast, och jag har alltid varit den som alltid varit tillgänglig och inte nekat sex.. är han kanske trött på att alltid få när han vill?
Åter igen, kan man ha stor sexlust fast man vill ha sex endast en gång i veckan men onanerar flera gånger? =S