Har ni hår i näsan?
Jag pratade med en kompis till mig som sade att alla har hår i näsan? Men jag har inte det, så det kan ju inte stämma! Har hon fel eller har jag en underlig mutation? Har ni något näshår?
Jag pratade med en kompis till mig som sade att alla har hår i näsan? Men jag har inte det, så det kan ju inte stämma! Har hon fel eller har jag en underlig mutation? Har ni något näshår?
Ja jag tror faktiskt alla har hår i näsan fast det syns ju inte på alla.
Tippar på alla eller de flesta har det, flimmerhår kallas det.
Lite grann som syns om man stirrar med spotlight rakt in
Inget lurv som behöver ansas iaf
Är blessed när det gäller minimalt med oönskat lurv på kroppen
ja.
Det ska man ha.
Ja, det trodde jag alla har Har dock inga som sticker ut och syns, de är små och ljusa så de får vara där de är.
Jag menar sånt här hår, som är lite grövre, typ ögonfranshår nästan:
www.honochhan.se/wordpress/wp-content/themes/plane_jane/images/HR_1_12.jpg
Alla har hår i näsan. De finns där som ett filter för att du inte ska andas in alltför mycket skit helt enkelt.
Ja men INTE som på bilden. Har små små korta hårstrån som knappt syns.
Jag brukar plocka bort med en pincett.
Näsan på bilden såg inte rolig ut...
Ryser
Men va faan. Fick en äckelbild på näthinnan.
Huuuu
Ja, men de sitter en liten bit upp och är såpass korta att de inte sticker ut.
Jo jag förstår att de flesta brukar ta bort det mesta, men skulle det se ut ungefär så där (alltså kanske inte lika extremt) för er ifall ni lät det vara? Jag har aldrig tagit bort hår i näsan och har inte ett enda strå, det kan nog inte ens växa hår där tror jag. Är jag onormal?
Skulle du inte ha något hår alls i näsan skulle det vara onormalt. De finns där av en anledning och det är för att rena luften du andas in.
Normalt har inte yngre kvinnor så mycket hår i näsan att det syns men de finns där. Män har mer och grövre hårstrån. Med stigande ålder brukar det synas allt tydligare främst hos män.
Ts, är du rökare?
Nej, jag har aldrig ens provat att röka. Blir dock förkyld väldigt lätt och är även allergisk mot pollen, damm och allt möjligt sånt plus var täppt i näsan nästan konstant som barn... Jag är 32 så jag är ju inte jätteung.