Min syster är inte glad över att vara moster
Jag är så ledsen på min syster just nu, hon är moster till mina tre barn, den tredje kom för en månad sen , vi har väl ingen stor relation, vi pratar ibland, smsar, skriver på facebook.
Hon har alltid älskat sina syskonbarn men i den här graviditeten har hon inte alls varit engagerad, jag skickar bilder från UL, hon svarade inte eller skrev "nice, godnatt :)"
När mitt tredje barn kom så skrev hon inte grattis eller någonting, hon skrev till våran mamma när mamma skrev till henne att jag var på bb, " hoppas allt går bra "
Sen när barnet föddes och jag skickade bild någon dag senare så svarade hon ingenting??
Jag har skickat flera bilder, runt 8-9 kanske, hon har kanske svarat på 2 och då något kort som " söt :) "
Jag vet att hon och hennes sambo snart har försökt ett år, det har hon pratat öppet om, men hon kan väl vara glad för sitt syskonbarn ? hon är ju ändå moster.
Mina andra barn pratar hon i telefon med o skickar presenter till o så, men pyret är hon inte alls engagerad i och det gör mig så ledsen :(
någon som förstår ?