• Saga09

- bf juli 2013 -

Hejsan - får man hänga med här? Plussade för 2 dagar sedan och har bf 6 juli. Har en dotter som är född i september 2009 så nu är det dags för syskon :) mår helt ärligt jätteilla.. känner mig yr, som det gungade under fötterna ungefär - brösten är svullna och gör ganska ont redan. Med dottern mådde jag hur bra som helst och hade eg inga föraningar om att jag skulle plussa då. Och nu är det dags igen :)

• Saga09

Var tvungen att ta ett nytt test idag bara för att lugna nerverna ;) det visar positivt så jag hoppas jag kan slappna av lite mer.. har sån enorm molvärk så jag blir rädd att det ska gå fel.. brösten ömmar nåt sjukt och jag är galet trött.

Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
  • Saga09

Sitter inte heller vid en dator om någon kan lägga till mig? Bf 6/7 andra barnet

Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
  • Saga09

Jag gjorde glykosprovet 2 gånger förra graviditeten.. Fick dessvärre diabetes och fick ta typ 6 sprutorvarje dag samtmäta blodsocktet 6 ggr per dag med.. tjoho

Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
  • Saga09

Jaa.. så jag lär garanterat få göra det nu med.. de säger ju att har man fått grav diabetes en gång kommer det nästan alltid tillbakanästa gång med :(. Förra gången kom det typ i vecka 32 eller nåt sånt. Men den där glykosen var sååå äcklig. Min kom utan citron ;)

Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
  • Saga09

Så trött att jag kan börja gråta :( fattar inte hur jag ska orka med helgens besök eller ännu värre - städningen inför det.

Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
  • Saga09

Näe det är två barn - 8 och 10 år.. och eftersom min man är usel i köket lär jag ju åka på kökstjänst med... eller så blir det hämtmat - gäsp

Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
  • Saga09

Fick också ont ganska tidigt förra gången. Vet att det började steax efter vecka 12. Min bm sa att det var bra med raska promenader - vilket skämt - jag sniglade liksom fram 

Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
  • Saga09

smööla: jotack de hänger i.. har fått mer molvärk och något mindre trötthet men brösten ömmar lika mycket

Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
  • Saga09

Här är det ingen antydan till att inte vilja äta.. tvärtom - är jättehungrig och måste äta.. ingen avsmak för nåt och inga problem med dofter heller ( hade inte det förra gången heller..)

Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
Svar på tråden - bf juli 2013 -