Inlägg från: sassi89 |Visa alla inlägg
  • sassi89

- bf juli 2013 -

Hej Alla!

Tänkte också hoppa på denna tråd om det är ok. Jag är 23 år och plussade i söndags den 5/11  =) Enl uträkningen här på FL så är BF 15/7-13. Det är första barnet för mig och min sambo så allt känns otroligt spännande och nytt.

Mina symtom är: väldigt ömma bröst samt att jag fått tydligare blodådror över brösten. Blir illamående så fort jag blir det minsta hungrig. Har även en molande /mensvärk i magen till och från. Har även en konstig känsla ner mot ljumskarna, svårt att beskriva men känns som det drar/ träningsvärk, är det någon mer som känt/känner något liknande? 

• sassi89

Hej Tänkte också hoppa på denna tråd :) Jag är 23 år och plussade den 4/11 =) Enl uträkningen här på FL så är BF 15/7-13. Det är första barnet för mig och min sambo så allt känns otroligt spännande och nytt. Mina symtom är: väldigt ömma bröst samt att jag fått tydligare blodådror över brösten. Blir illamående så fort jag blir det minsta hungrig. Har även en molande /mensvärk i magen till och från. Har även en konstig känsla ner mot ljumskarna, svårt att beskriva men känns som det drar/ träningsvärk, är det någon mer som känt/känner något liknande? Sitter med mobilen så om nån känner sig manad får ni gärna lägga till mig också på listan ;)

Svar på tråden - bf juli 2013 -