Inlägg från: Emiliah |Visa alla inlägg
  • Emiliah

- bf juli 2013 -

Jag plussade för några dagar sedan. Enligt uträkning Ska jag få 1juli det är mitt första barn, hoppas allt går som det ska

• Emiliah

Någon kan gärna hjälpa mig att skriva in mig här om jag får kan inte göra det via mobilen

• Emiliah

Det känns så otroligt bra! men jag kan knappt förstå det ännu, har försökt i snart 3år ! Nu är jag världens lyckligaste, hoppas bara allt går som det ska

• Emiliah

Vad avundsjuk jag blir på alla er som snart ska skriva in er och göra vul och ultraljud! själv får jag inte skriva in mig på mvc fören 19december! Vul får jag inte göra, och ultraljudet ska jag göra vecka18.varför får jag göra allt så sent? ska jag byta barnmorska tycker ni?

• Emiliah

Ja det känns jätte jobbigt ! jag hinner komma in i vecka 15innan jag skriver in mig - känns inte någon roligt. Ser många som skriver in sig redan runt vecka 8 avis man kan bli Jag vill skriva in mig nu nu nu! och se lilla pyret

• Emiliah

Jag vet faktiskt inte varför det är inskrivning så sent, tror det inte är så hos dom andra, , oj nu har jag nog räknat lite fel, jag är beräknad att få 1juli tyckte dom pratade om att då är största chansen till mf innan där. :-/ funderar på att byta.

• Emiliah

Motströmmen - vad spännande! Osäker när du blev gravid? Vart i Norrland kommer du ifrån då? Jag är också ifrån Norrland, (Sundsvall) 22år gammal och väntar mitt första barn

• Emiliah

Hehe okej det är ju inte så långt här ifrån då haha ja din chef lär kanske blir nöjd, men du hinner ju komma tillbaka några månader iaf

• Emiliah

9111N : ja visst är dom, storm förtjust i alla one pece för bebis är verkligen jätte fina som hon har haha jag köpte 4stycken

Svar på tråden - bf juli 2013 -