• jontie

- bf juli 2013 -

Hej, jag hoppar in i gruppen här då jag också väntar ett litet julibarn.

Tanken är väl att knytet ska komma ut den 13/7 (2dagar efter min 19års dag).

Gjorde VUL i fredags på akuten och fick se ett pulserande litet underverk. Så mysigt. Är i V.8 nu.

Har mått jättedåligt i en vecka, bara kräkts upp allt och svimmat så fort jag rest mig upp. Har fått total vätskebrist och har legat inne med dropp sen i fredags. Har idag fått testa äta äntligen och det verkar gå ganska bra.

Hoppas på hemgång snart!

Någon mer som haft sånt kraftigt illamående att ni hamnat på sjukhus med dropp?

Lycka till allihopa!

• jontie
    MotStrömmen skrev 2012-11-27 22:30:52 följande:
    Va roligt att de va så många från Norrland och att de ändå fanns anknytning till Härjedalen :) Har oxå mensvärk, är jättenojig, men min man säger att de va precis lika förra gången. Och trött, fattar inte hur man ska hålla sig vaken, något tips? Folsyra åt jag hela förra graviditeten :)

Här inne på sjukhuset får jag Lergigan comp. Dem hjälper både mot illamående och man blir pigg av dessa. Fungerar jättebra då jag har stora problem med både illamående och trötthet.
  • jontie

Är det någon mer som har stora problem med riktigt hemska mardrömmar varje natt? Jag tror jag blir tokig snatt..

Svar på tråden - bf juli 2013 -