Inlägg från: Zophia89 |Visa alla inlägg
  • Zophia89

- bf juli 2013 -

Hej! Jag väntar mitt första barn och är i v 16 (15+3) vi ska på vårat första ul den 28/2 och vi längtar så! De är ett planerat barn men de gick fort för oss:) har mått bra hela tiden och bara haft lite molvärk då och då:) de börjar synas lite men inte allt för mycket, hur känner ni av magen? :) äntligen har jag hittat till ett är forum :) Bf 18 juli :) jag längtar så jag spricker!! Lycka till alla :)) / Sofia

• Zophia89

Musungen, åh då ska vi ha ungefär samtidigt, känner dock på mig att jag kommer få lite senare ;) ja jo den är väl borta haha;) är de första barnet?:))

• Zophia89

Frågar man om kön så får man nog reda på de om de är tydligt på ultraljudet :) är de någon som är som mig som ska vänta? Jag tänker inte kolla, min sambo ville de först men har nu ändrat sig :) för mig spelar de ingen roll ven som bor i mig och jag vill ha en överraskning dock är jag så nyfiken att jag dör!! Haha :)

• Zophia89

Precis ibland går det ju inte att undvika och då är de nog meningen att man ska veta :)) hihi, de är första för mig känns väldigt speciellt dock känner jag mig inte riktig gravid då jag inte mår dåligt eller ha mått, men magen växer lite lite, hade de inte varit för 9 graviditets stickor så hade jag nog tvekat haha barnmorskan min säger åt mig att vara glad, men de är väl som hon säger, mår man bra vill man må dåligt mår man dåligt vill man må bra:)) Någon som inte har graviditets symtomer? Hr lite motvärn från och till men de är typ de H en bra dag alla!

Svar på tråden - bf juli 2013 -