Inlägg från: LillaLoppanT |Visa alla inlägg
  • LillaLoppanT

- bf juli 2013 -

Hej.
    Får man vara med här? Jag är 32 år, väntar mitt andra barn i Juli och bor i Göteborg. 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • LillaLoppanT
    Fåret Shaun skrev 2013-01-13 20:39:11 följande:
    Brio smile, den är ny i modellen

Den vagnen ska vi också köpa :)
    Jag är barnvagnstokig, och har grubblat på det här med vagn ända sedan plusset. Brio smile har allt jag vill ha... Förutom att jag hade velat ha lite roligare färger. Vilken färg beställde ni? och vartifrån beställde ni? 
  • LillaLoppanT
    aalexxandra skrev 2013-01-28 20:22:51 följande:
    Jag har RUL den 4 feb. Är då i vecka 20 (19+0)... Sedan är mitt nästa möte med bm den 21 mars.. Alltså kommer jag vara i vecka 26 då.. (om jag räknar rätt...) Är inte detta lite sent?? Eller... Jag tänker på att jag då kommer få moderskapsintyget då.. känns lite sent allting.. :S blir förvirrad. Hur är det för alla er andra??
    Jag ska göra mitt Ultraljud redan i vecka 16+1, och träffar sen inte min BM igen förrän vecka 25. Jag frågade henne om just detta med moderskapsintyget, eftersom jag måste få iväg ansökan till FK om gravidpenning så fort som möjligt. 
    Min BM sa då att jag skulle ringa henne efter att vi gjort ultraljudet, så skickar hon hem moderskapsintyget.

Så du kan ju alltid ringa din BM och be om samma :) 
  • LillaLoppanT

Några fler här inne som bor i Göteborg? Eller i närheten...

• LillaLoppanT

Carro och Alexandra, vad kul!
    Jag är med i en Göteborgstråd för oss som ska få barn i sommar, men den är i princip helt död. Nån av er som vet om det finns nån som är mer aktiv?

• LillaLoppanT

Vi har beställt en brio Smile. Verkar vara en toppenvagn!

Svar på tråden - bf juli 2013 -