- bf juli 2013 -
Hej hoppar på denna tråd :)
Gick in i v.17 igår, väntar mitt först barn !!
Bf: 2Juli :)
ska på mitt andra ultraljud 4 Feb, längtar massor !! :)
Hej hoppar på denna tråd :)
Gick in i v.17 igår, väntar mitt först barn !!
Bf: 2Juli :)
ska på mitt andra ultraljud 4 Feb, längtar massor !! :)
Rul å vanligt ultraljud är väl samma sak ? Eller har jag missat nått ? Haha .. Kan man se kön vill vi gärna veta :) tycker det är smidigt så man kan börja planera lite i rummet å så !! :)
Igår när jag låg i soffan å kolla på tv så kände jag hur h*n vände på sig eller nått liknande, väldigt häftig känsla, såg även att magen bulta upp extra mycket på höger sida som en liten limpa typ så hela magen va sned :p!! så himla kul nu när man börjar känna å se lite mer :D
Skulle jag göra 3D är de mest för att de skulle va en kul grej :)
V.20 idag å mår toppen bra, går runt i min lilla "grav bubbla" å bara myser , blir trött väldigt snabbt när jag gör nått men det är inget som stör mig så värst :) Hoppas det vänder för er andra snart, måste va jobbigt att må dåligt hela tiden :(
Laconian: vilken fin mage !! :)
Min är väldigt liten fortfarande. Om jag inte visste skulle jag bara tro att jag lagt på mig några kilon runt magen :P Inte alls sådär rund å fin!! :P
V.21 idag då!!! :D Har vart hos min chef idag å fyllt i alla papper om graviditetspenning, kändes väldigt märkligt eftersom jag mår så bra å har inga problem på jobbet en, men jag vet att jag antagligen kommer få de eftersom de e mycket tunga lyft och jag jobbar ensam !!