Inlägg från: Soullight |Visa alla inlägg
  • Soullight

- bf juli 2013 -

Hej! Har "smygläst" här nu i två dagar ;)
    Ni är ju vid detta laget säkert en väldigt tajt grupp, men har ni plats för en till blivande Julimorsa så hänger jag gärna på här.
    Väntar barn nr 3. Har en son och en dotter födda -07 och -11. Bor i Gbg, fyller 30 i sept.

• Soullight

Har ni börjat tycka det är lite jobbigt att andas ordentligt? Ex när ni ligger ner eller rör er? Känns som om det nästan pressar på lungorna en aning redan nu i v 25. Börjar väl ta plats nu antagligen. Jobbigt hur som helst. Hur mår ni i övrigt? Krämpor? Själv har man Foglossning, halsbränna och ont uppe i ryggen.

• Soullight

LindaLo:
    Har inga kravings alls denna ggn. Tycker mest att allt jag äter smakar sådär, typ. Första 20 v så spydde jag och ulkade av allt som var fett, pizza, hamburgare, allt med ost eller fett kom rakt upp så det gick bort väldigt fort här. Tur i oturen kanske? ;)

• Soullight

Fåret Shaun:
    Usch det låter inge vidare.. Hoppas du får ngn bra medicin som hjälper snabbt.

• Soullight

Vi kommer ju köpa en syskonvagn och är inne på en Carena double swing evo 2013. Man får mest vagn för pengarna i den prisklassen som vi har råd med. Hade jag fått välja helt fritt utan att tänka på kostnaden så hade det blivit en Buggaboo duo Donkey. Kostar ju mer än dubbelt dock.

• Soullight

Har oxå sammandragningar. Inte så många per dag men ett 10 tal iaf. Tidigare (2ggr) så har mina lett till att jag öppnat mig för tidigt varav den första ggn ledde till att bebisen dog i v 23 då jag födde. Andra ggn var jag öppen 2 cm men de lyckades rädda dottern med att operera in ett cerclage i v 22. Gick full tid. Är nu heltidssjukskriven sen v 14 då jag fick ett cerclage inopererat i förebyggande syfte och so far so good :)

Svar på tråden - bf juli 2013 -