Inlägg från: isolde 79 |Visa alla inlägg
  • isolde 79

- bf juli 2013 -

Hej får jag hänga på här? BF 21-23/7 första barnet. Är i spökveckorna, men har en liten kula på magen :)

• isolde 79

Ska köpa en Emmaljunga city cross pp!
    Sneglar på de små härligt nätta trehjulingarna, men fick veta att de med fyra fasta hjul funkar överlägset bäst i terräng. För promenera i skogen hoppas jag kunna fortsätta med även med vagn ;) 

Kanske blir en begagnad trehjuling till nästa vår...

• isolde 79

BF 28/7, ska ha första besöket hos bm imorrn och lyssna på hjärtljud! Blir så spännande!!

• isolde 79

Är i v 36+4, magen sitter fortfarande väldigt högt upp :) När "sjönk" era magar ned?

• isolde 79

Lillasyster: skönt att allt ser bra ut :) ! Jag ska till bm imorrn, o så nästa gång den 17/7, känns länge med två v mellanrum såhär i slutet...

• isolde 79

Grattis Carror! Var hos bm idag, allt såg fint ut. Nu är det bara ett planerat bm-besök kvar innan BF ;) Om nio dagar, och tycker också det är segt o vänta, samtidigt som det är lite skönt att vara inne i magbubblan! Kommer o sakna min mage!

• isolde 79

Grattis till alla bebisar!! Med en vecka kvar börjar jag känna mig redo :) skönt att det är så varmt, tycker jag! Passar på o bada nu innan det blir förbud mot det ;)

• isolde 79

Suss83: skulle kunna varit jag som skrev inlägget! Exakt samma sits!! Hoppas på hinnsvepning på torsdag ja!

Svar på tråden - bf juli 2013 -