- bf juli 2013 -
Så nu undrar jag om ni vet något om hur det kan te sig? Symptom, känsla i kroppen, va som händer om man skulle ha de och så?
Hur mkt flytningar är normalt egentligen? Ok att ökade flytningar är vanligt, men nu blir jag nervös att det är fostervatten och inte bara flytningar. Luktar inget speciellt.
Ja, klart man oroar sig!
Men det kommer gå bra!
Drömde i natt att vattnet gick och jag samlade upp det i en mugg för att se hur mkt det var och om det verkligen var fostervatten eller urin :)
Jag smälter också bort.. Försöker ha stödstrumpor, men det GÅR INTE när det är så varmt.. Dels får jag inte på dem och dels är det ju ÄNNU varmare då.. :/
Kör med så mkt högläge som möjligt, men fötterna och tårna ser ut som stockar med små korvar på :)
Grattis till alla nya bebisar!
Själv ska jag på extrainsatt ultraljud idag för att bebisen gått från fixerad till osäkert.. Spännande! Hoppas verkligen inte hen vänt på sig!
Vad har ni för skötväskor?
Både blodsocker och hb kan ju tas kapillärt så det tycker jag inte de ska kunna neka dig!
I fredags kom vår dotter, fastän BF var 3/8. Kändes skönt att hon kom tidigare faktiskt! Nu har vi fått komma hem! <3