- bf juli 2013 -
Jag har haft som mensvärk ända sen jag plussade för nån vecka sedan. Inatt gjorde det riktigt ont samt att täcket skavde på brösten :( ingen bra natt
Jag har haft som mensvärk ända sen jag plussade för nån vecka sedan. Inatt gjorde det riktigt ont samt att täcket skavde på brösten :( ingen bra natt
Jag kommer boka in ett vul typ i vecka 9 om det går bra sålänge :) vet att jag gjorde ett med dottern kring den tiden och det kändes bra att få se då.
Sådär då börjar det igen - upp och kissa mitt i natten - gääsp. Sovit sen 20 men är fortfarande trött. Vaknade dessutom med illamående och har försökt peta i mig lite frukost..
Jag är 36 :)
Åh usch varför ska man börja noja över att nåt är fel nu helt plötsligt? Jag som varit kolugn hela tiden ju. Har mindre ont i brösten ( kan ju t om ta på dem ) och känner eg bara molvärk. Åh usch - har ju vul inbokat om en vecka men det har nog aldrig känts så avlägset som just nu :(
Mina bröst känns helt normala nu på morgonen :( mår lite illa och så drar det lite kring höger ljumske. Fick lov att ta ett test för detta känns oroväckande men det var fortfarande tokpositivt så.. ska försöka släppa det här med ömmandet..
Idag har jag haft riktigt mycket dragningar i magen eller hur man nu ska säga. Börjar känna mig nervös redan inför vul på torsdag..
Jag är så galet trött idag att jag knappt orkar röra mig.. vissa dagar är verkligen värre än andra. Orkar inte stå upp för då snurrar det i huvudet :( nu har vi bäddat ner oss i soffan istället