• vinkel

- bf juli 2013 -

Spännande lilja1111! :)

• vinkel
    Gravid92 skrev 2012-11-27 20:02:57 följande:
    Nån mer som har "mensvärk", sjukt jobbigt...
    Jag har haft lite molande så där till och från..
  • vinkel

När får man VUL egentligen? Är det vanligt eller mer om man vill/är orolig/något har hänt?
    Hälsosamtal, är det typ samma som inskrivning?

Många frågor! Känner mig så opåläst!

• vinkel

Tack för svar! :)
    Får se vad de säger och gör här i mitt landsting också!

• vinkel
    Mimmi1987 skrev 2012-11-30 12:05:00 följande:
    Hejsan! Jag väntar andra barnet och är beräknad enligt familjeliv den 25 juli. jag har skapat en grupp på faCebook som heter Bf Juli 2013 .. Gå gärna med i den =) Givetvis så är den hemlig :)

www.facebook.com/groups/426167470771431/

Vet ej om ni kan se länken..
    Länken funkade inte för mig. Men jag är ju fortf hemlig för typ alla, så jag väntar med att gå med ändå :) Man vet aldrig vilka andra som är med här :) På Facebook är det ju ens riktiga namn :)
  • vinkel
    KramKalas skrev 2012-12-03 10:17:57 följande:
    Idag har vi varit på UL och den lilla medbden aktningsvärda längden på hela 3cm rörde sig som bara den och hjärtat slog uträkningarna från sista mensens första dag stämde exakt med fostrets storlek.. Så skönt att få se att det var som de skulle där inne och det blev så mycket mer verkligt för både mig och pappan
    Härligt! :)
  • vinkel
    Juli2013 skrev 2012-12-10 18:49:43 följande:
     ätit rött kött...! :(
    Får man inte äta rött kött? Menar du icke-genomstekt kött?
  • vinkel
    Fåret Shaun skrev 2012-12-13 10:16:03 följande:
    Jag är visst inte immun mot rödahund och järndepån som ska vara omkrin 60 var på 11. Nu knaprar jag mer järn än innan. Men blodsocker och blodtryck vara lågt och fint

Bra att veta lite hur man ligger till :)
    Jag är lite rädd för inskrivningsprover och så där för jag vill inte veta hur kroppen mår, haha :)
  • vinkel
    Fåret Shaun skrev 2012-12-15 23:33:49 följande:
    Kan tillägga att svärföräldrarna har katt och svärmor röker inne. Jag och dottern tål inte katt och jag och två av barnen har astma och sen har vi mjölkallergi och tomatkänlighet. 
    Min svärmor säger att vi inte känner av katten för katten gömmer sig. Röker hon inne och ingen ser känner vi inte det. Hon gömmer hyacinter bakom soffan. Det man inte ser känner man inte av
    Knepig inställning de hade då.. :/
Svar på tråden - bf juli 2013 -