Inlägg från: majsis08 |Visa alla inlägg
  • majsis08

- bf juli 2013 -

Tack kicki=) hoppas vi slipper det denna gång!! åhh jag vill också gå på vul men får tyvär vänta tills feb:(

• majsis08

jag är i vecka 8 och har inga symptom alls förutom trötthet!! med min dotter var jag arg som ett bi och illamående till tusen så man är lite orolig men antar att det är väl så olika=) men det är så dåligt i dalarna att man inte får göra VUL som rutin :(

• majsis08

jag gruvar mej redan för att gå upp i vikt förra gången gick jag upp 23 kilo och jag gick bara 36 veckor:( tänk om jag går 42 veckor denna gång hur mkt ska jag då gå upp?:/

• majsis08

vilken tur du hade laconian:) ja dom säger ju att man brukar gå upp mer andra gången!! men än så länge har jag inte gått upp nå men jag är bara i vecka nio!!

• majsis08

jag tycker att magen har blivit större iaf:) leggings å mjukisar är det bästa nu ;)

• majsis08

haha laconian man får va glad så länge man är gravid å ammar när brösten är utfyllda igen:P haha

• majsis08

jag blöder :( har ringt sjukvårdsrådgivning men dom sa att jag skulle få komma in imorgon på vul...har inte haft ont i magen eller nå:(

• majsis08

musungen: jag fick åka in nu ikväll på VUL och de va inget missfall utan ett fint litet foster med ett tickande hjärta:) så skön känsla jag va så orolig!! å hon sa också att vissa kan få blödningar å man vet inte riktigt varför!! nu kommer jag kunna sova iaf:)

Svar på tråden - bf juli 2013 -