- bf juli 2013 -
Bruna flytningar nu... Börjar känna att jag inte vill vara med mer..
Bruna flytningar nu... Börjar känna att jag inte vill vara med mer..
Jo ... Men oron att behöva gå igenom ett nytt missfall tar knäcken på mig nu ... :(
Har pratat med BM nu, hon ska kontakta gyn på en gång.. får se när hon ringer upp..
Gud sitter som på nålar å mår allmänt pyton känner jag!
Jag fick en blödning men sen var de inge mer så bm å dom på gyn ville avvakta me ett vul.. Nya bestämmelser på hudiksvalls sjukhus.. Men jag hoppas att den lille mår bra där inne.. Är mer illamående än någonsin idag..
tack för erat stöd tjejer! Det betyder hemskt mycket! :)
Hej på er tjejer!
Hur går det för er med allt? Var på vul igår och hjärtat tickade på så fint, så blödningen gjorde ingenting!
Men jag måste fråga är det någon mer än mig som INTE klarar av att ha en bh på längre? I morse gjorde dom så otroligt ont att jag inte fick ner dom i min vanliga bh..
ja jag blev helt förvånad i morse för igår kunde jag fortfarande ha min vanliga bh men i morse var de omöjligt..
dom kändes gigantiska (inte för att jag egentligen klagar ;D) så jag var tvungen att springa in till sambon halvt naken för att visa upp de jag såg för att få det bekräftat att de va sant.. han tyckte de va ett annorlunda och roligt uppvaknande.. medan jag enbart var fascinerad...
Blir så sjukt avundsjuk på era nyttiga carvings! Själv måste jag bara ha cocacola! Å en nedrans massa gottigott.. Försöker dock dricka mycket vatten å ta ett äpple ist men de skiter sig allt som oftast!
Jag var också 19 när jag väntade våran son, Mycket bra respons från föräldrar och vänner, men har även varit med på tråkigheter och fått spydiga kommentarer av äldre damer mest.. men jag har alltid skakat av mig dom!
Nu är jag 22 år och väntar ett syskon, kommer hinna fylla 23 och ser inget annat än glädje i detta besked! =)
Vad trevligt med lite norrlänningar här :D
Nog för att de va en bit bort men själv bor man i söderhamn =)
gud vad roligt med så många nya :)
Välkomna och grattis till er alla :)
Hur mår ni numera då flickor? =)
Jag har själv mått konstant illa sedan v5, är i v 11 nu, och har säkerligen kräkts minst en gång varje vecka sedan illamåendet kom.. och nu ligger vi i magsjuka hela familjen, är det ngn som vet om detta kan vara någon fara för bäsen?
jag har ett rejält gravt illamående mest hela tiden.. jobbar inom hemtjänsten och har fått tvärnitat bilen och tryckt ut huvudet många gånger för att kräkas.. har även kräkts hemma hos en vårdtagare en gång, så de är en riktig pina ibland när man inte kan jobba som man ska..
kan ju inte direkt ringa och sjukanmäla mig för magsjuka var och varrannan dag heller ;)
Så mina arbetskamrater som jag verkligen litar på samt några vårdtagare vet av min graviditet..
tycker jag testat de mesta mot illamående men nu vill de inte fungera länge...
Någon mer än mig som känt små buffar innifrån än? =)
Kände första i förrgår, och de gick absolut inte att missta! Gick in i vecka 17 idag =)
Någon mer som har problem med ligamenten/foglossning?
Har så djävulskt ont på nätterna att jag bara vill sätta mig upp å grina som lilleskutt ibland! Och känner mig som en gnällspik hela dagarna gör jag också bara för att min första graviditet gick som på moln, inte en tillstymmelse till krämpor eller dyligt...
är det någon som har koll om man får sjukpenninggrundande från senaste deklaration om man åker till försäkringskassan nu? Tänkte på sjukskrivningen..
Jaa vi ska om det går att se könet på bebisen! :)
Var på ultraljud, blev flyttad till den 5 juli ist för den första :)