- bf juli 2013 -
1-2 kg har gått upp.
1-2 kg har gått upp.
Nu är jag orolig. Var hos tandläkaren idag och var tvungen att ta bedövning. Har läst att några har fått missfall efter. Jag talade om att jagvar gravid. Så jag fick nog inte full bedövning för det isade rejält och det började släppa redan efter en halvtimme. Men man blir ju ändå orolig.
Inget slut på oron. Nu gör det fruktansvärt ont i höjd med bikinilinjen när jag går och står. Kan knappt stå upprätt. Funderar på att ta mig till akuten så ont som jag har. Ska inte till bm förrän den fjärde april.
Tryckte ihop höfterna så det är foglossning för det onda släppte. Dags att leta fram bältet.
Jag har blivit öm i nedre delen av magen vid bikinilinjen. Börjar bli lite orolig. Hur mycket ska den röra sig i v.22? Ibland full rulle hela dagen och dagen efter knappt nåt. 4 månader till bf känns som en evighet just nu.
Tur man ska till BM imorgon. Den lille rör sig mindre än vanligt därinne. Kan vara för jag har moderkakan i framvägg. Men man ska väl känna ändå i v.24 regelbundet?
V26 idag. Tycker dagarna kryper fram. BM den andre maj igen. Längtar.
Vågade köpa mammakläder igår. Har ni andra känt er svimfärdiga när ni är iväg och handlar?
Nån mer som känner tryck därnere vid förvärkar? Jag är bara i v27 med andra barnet.
Nojig igen. Var hos bm idag. Då låg hjärtslagen på 138, men för fyra veckor sen låg de på 158. Kan de pendla så?