Inlägg från: LindaLo |Visa alla inlägg
  • LindaLo

- bf juli 2013 -

Vi har inte heller hittat någon än, som sagt det är en djungel!! Däremot har jag varit och köpt på mig ett stort lager bebiskläder, sååå mysigt ( inte lika mysigt för plånboken dock) Det svåra var att hitta könsneutrala kläder, märkligt!!!

• LindaLo

Vi har oxå äntligen köpt vagn. Visst är det skönt, vi velade oxå ett tag. För oss blev det en Brio happyvariant, sittvagn med hårdlift. Säng och skötbord och annan div inredning är oxå inhandlat. Känns sååå skönt att känna sig färdig. Nu är det bara " småplock" kvar.

• LindaLo

Stort grattis kramkalas!!!!! Brumma; jag har oxå blivit grymt sugen på öl, särskilt nu när det är varmt och håller med, alkoholfri öl smakar utmärkt

• LindaLo

38+0 idag. Har börjat känt av förvärkarna lite mer nu. Kan tyvärr inte promenera alls så jag har inget val än att ligga och vänta, och vänta, och vänta :)

• LindaLo

Är oxå 39+1 idag, tycker dock att det är svårt att se om magen sjunkit ner, brukar man se det tydligt eller är det olika. Däremot känner jag lite "motstånd" när jag böjer mig lätt framåt ( fixerad sedan flera veckor) . Känneroxå efter jättemycket nu, vill så gärna träffa min lilla bebis på utsidan nu. Lite förvärkar och smärtfria sammandragningar bara,,,, men snart......

Svar på tråden - bf juli 2013 -