Inlägg från: LindaLo |Visa alla inlägg
  • LindaLo

- bf juli 2013 -

Usch ja, är känslig för värme i normala fall så nu är det inte roligt. Hoppas att lillen kommer snart så man förhoppningsvis kan återgå till normal kroppstemp. Måste bada fötterna i ISKALLT vatten innan sängång annars får jag panik det blir även sparsamt med kramar med gubben, han är oxå som en kamin

• LindaLo

Varit hos bm idag, hon var väl inte helt nöjd. Blodtrycket var inte det optimala och vita i urinet men i övrigt mår jag bra så inget tyder på havandeskapsförgiftning men blev ordinerad vila iaf, inte mig emot. Fick även tid för igångsättning, 42+0 idag. Hoppas att lillen väljer att komma ut av sig själv dock. Skönt ändå att det verkligen är slutspurten nu.

• LindaLo

Här händer det grejer,, vaknade i natt vid 1.30 med värk, de höll i sig i 40sek - en och en halv minut ungefär. De kom med ca 10 min mellanrum. Vid 4.00 tog jag en alvedon "värkarna" kom då lika ofta men höll inte i sig lika länge ca 20-40 sek. Jag läser lite här och där att när de "riktiga" värkarna sätter igång så VET man men jag blir ändå osäker. Har känt värkar ett tag nu men i måndags ändrade de karaktär och blev mer tydliga med början och slut och i natt så ökade de i smärtstyrka. Vad tror ni? Är det fortfarande förvärkar eller är det "riktiga" värkar?? Är 10 dagar över nu.

• LindaLo

Har duschat nu, visst lindrar det men nu är värkarna tillbax. Hoppas att det är dax nu!!!! Hoppas det är dax för dig oxå benjimom och tack för tipset.

• LindaLo

Igår morse 04.47 kom äntligen vår prins ut till oss. Förlossningen gick väl inte helt lätt men nu är han somsagt här, är världens lyckligaste just nu. Och grattis till er andra som ligger och myser med era juveler.

Svar på tråden - bf juli 2013 -