Inlägg från: Soullight |Visa alla inlägg
  • Soullight

- bf juli 2013 -

Fick hinnsvepningen i v 39+4 med dottern. Denna ggn kommer det bli i v 39+0.
    De "får" eg inte göra det innan 40 fulla tror jag men den gränsen kan töjas ;)

• Soullight

Kände absolut ingenting. Var som en vanlig undersökning typ. Fast utan redskap, bara två fingrar som rotar runt lite snabbt ;)

• Soullight

Benjimom: kommer att gå bra ska du se! OM det nu skulle vara ngt oroväckande så är du ju på rätt plats och får hjälp med det direkt :) Bebis är snart här!

• Soullight

Härligt att höra Benjimom!! Ta det bara lugnt och försök tänka på allt positivt även om det är jäkligt jobbigt nu. Säger de att det är ok med dig så är det det! Tycker man känner sig väldigt olik sig själv i dessa tunga veckorna. Många krämpor o annan skit som man normalt sett inte har. Inte det lättaste att vara höggravid ;)

• Soullight

Har även jag hört samma alla graviditeter att det inte dröjer länge osv. Men har gått typ full tid med bägge. Spännande att se denna ggn med nr 3, jag är ju öppen minst 1 cm sen förra v och har fixerad bebis som ligger långt ner. Men tror det dröjer iaf två v till. Är i v 37+2 idag.

Svar på tråden - bf juli 2013 -