- bf juli 2013 -
Jobbigt när man inte står ut med sin egen doft, är ju inte så lätt att gå ifrån sig själv. Jag har i alla fall inte lärt mig att krypa ur mitt eget skinn... ;)
Hade du så hela förra graviditeten eller var det bara en period?
Har gått på akupunktur regelbundet och hade fått en tid idag senast jag var där och inte visste att jag var gravid. Hon satte bara två nålar för ökad energi vilket jag även haft idag! Jag har orkat göra flera saker efter jobbet idag! *jippy* Hoppas det bara håller i sig ett tag...
Fick även reda av henne att om jag fick mycket besvär med illamående skulle jag höra av mig, akupunktur kan hjälpa så man mer eller mindre slipper det. Själv har jag ju inte haft några större bekymmer med det och så länge jag inte hade det så tyckte hon det var onödigt att störa kroppen. Hon berättade att personer som kommit till henne har fått remiss från läkaren till just akupunktur pga illamående. Tänke det kan vara värt att veta om ni har svårt med illamående och kräkningar.
Dax att sova, godnatt!
I natt drömde jag att jag kunde känna den som växer i min mage. Det var hårt och stort som ett äpple - inte så stor än så den sparkade. Det var helt fantastiskt, längtar så till jag kan känna den på riktigt.
Tråkigare var det att vakna upp och inse att det faktiskt bara var en dröm men tog lite tid innan jag förstod...
Annars är allt bra med mig i skrivande stund.
GRATTIS & VÄLKOMNA alla nyanlända till tråden!