Inlägg från: Musungen |Visa alla inlägg
  • Musungen

Tycker inte man ska sluta leva för att man är gravid:) har man mått bra innan och inte tänkt på sin vikt ser jag inga problem:) men nu håller jag med om att visst kan man vara extra hungrig, och då kanske man kan ta ett äpple istället för att äta en extra gång :) lättare sagt än gjort :)

• Musungen

Har samma svimnings attacker som ni, oftast tror jag det kan bero på att jag druckit för lite när jag jobbar .. Sätter jag mig ner på huk och dricker lite när "tunnelseeendet" börjar går de över väldigt fort!

• Musungen

Jag tror att det är livmodern som växer :) ja har inte ont, men känner av de hela tiden denna veckan! Ofta ont i svanken, men tror de beror på sämre hållning, har försökt sträcka på mig lite mer nu i två dagar och har inte lila ont, bytte även skor på jobb

• Musungen

Sara ja har en teori om det med som hör ihop lite med hållningen! Min nacke har tagit lite stryk har ja känt, och pga nackont får ja ofta huvudverk!

• Musungen

För Alvedon hjälper inte mot huvudverken när den kommer, för de strålar från min nacke! Brukar hjälpa att lägga sig plantor golvet och (göra dubbelhakor) dra ner hakan mot brösten så den sträcks ut :)

• Musungen

Usch vilken otur ni har tjejer :( det är säkert ingen fara med bebis, dom ligger ju väl skyddade där inne

Svar på tråden - bf juli 2013 -