- bf juli 2013 -
grattis Lanconian:)
grattis Lanconian:)
ring din bm imorgon bitti havandeskapsförgiftning kan du endast se om blodtrycket gått upp eller äggvita i urinen!! jag fick det i min förra graviditet i vecka 30 och jag hade inte ens märkt det, utan de va på en vanlig koll bara och då va blodtrycket mkt förhöjt samt äggvita i urinen jag mådde bra förutom att jag gick upp mkt i vikt pga vätska så många mår även bra fast dom har det:)
ja precis ring förlossningen=)
v a bra att du ringde:) vila vila så hoppas vi det bara är vanlig huvudvärk=)
jag är också öppen 1 cm och tappen är bara 0,5 cm lång de har jag vart sen i måndags och jag tror att jag kommer få gå några veckor till=( och allt va mjukt och moget sa bm men tror endå att jag kommer gå flera veckor till=(
grattis fåret shaun:) jag är också rädd att få en stor bebis då min första va stor och jag skulle också vilja få hinnsvepning, men som dig benjimon upplever jag barnmorskorna som rätt sur och att dom vill att allt startar naturligt !!
håller helt med!! de känns som dom inte tar ens rädsla på allvar:(
fy va tråkigt att dom inte tar de mer på allvar att du svimmar:( hoppas du får hinnsvepning, stå på dej för du kommer endå inte ha dom barnmorskorna sen:D men de är synd att många bm är så=(
hehe kul=) hoppas vi får innan nu är de ju bara 12 dagar kvar:)
Grattislillasyster
jag ligger på förlossningen nu vattnet gick klockan 2 och värkar var tredje minut och är öppen 4 cm
igår morse kl 9.40 kom majas lillebror till världen=) 3580 gram och 50cm lång han kom 11 dagar innan bf !! hoppas de tittar ut mer bebisar nu:)åhh grattis faglin=)