- bf juli 2013 -
Men jobbigt att dom inte vill ta emot, hur är det med plats nu då? Ingen risk att du måste åka långt?
Lycka till
Nu börjar jag bli fundersam, hade sammandragningar i stortsett hela natten, inte smärtsamma men så dom störde sömnen.
Sen under dagen har det fortsatt och börjar kännas mer och mer men ändå hanterbart. Dom kommer oregelbundet så jag vet inte om det bara är förvärkar eller om något är på g. Är bf+5 idag
Kan tillägga att jag tog en lång varm dusch men dom avtog inte då heller.
Tyvärr hände det inte så mycket mer, fortsatte ha sammandragningar som gjorde ont men inget mer.
Idag fick jag åka in till förlossning för kontroll då jag inte kunnat sova på flera nätter pga sammandragningar och smärta.
Slutade med att jag fick starkare värktabletter och en sömntablett att ta till kvällen samt en hinnsvepning!
Så nu hoppas jag på att hinnsvepningen kommer skynda på det hela lite, bf+6 idag.
Grattis =)

Här har man åkt på infektion i livmodern =( Har nu gått på antibiotika i fyra dagar. Känns tungt men smärtan har iaf lättat lite.
Ikväll ska jag ta sista antibiotika tabletten, men eftersom jag fortfarande känner mig lite öm och hade ont senast igår är jag lite rädd att det inte ska ha försvunnit helt =/ Hoppas dom ringer på måndag om återbesök för att se om det gått över.