• vinkel

Idag har jag kokat nappar. Gulligt :)
    Var hos barnmorskan också, här är det 33+2 idag (BF flyttades från juli till början av augusti) och bebisen hade vänt sig och var fixerad :)

• vinkel

Om bebisen är fixerad, är det ett tecken på att förlossningen är "nära" eller bara ett tecken på att bebisen gjort sig redo för när det än blir? :)

• vinkel

Bra tack!
    Inget tyvärr här, jag är inte redo än :) Haha! Har bara varit ledig från jobbet knappa veckan och vagnen är försenad en månad (till)!!

• vinkel

Ingen får röra mina naglar :)
    Däremot ska jag på fotvård och ev benvaxning senare i sommar är planen för lite tillfräschning. Som sagt, man når ju inte..

• vinkel

Jag är inte redo :) Mkt saker finns (ej vagn eller skötbord, men de är p åsävg), men känner mig inte redo ändå :)
    Ingen väska packad. Kokade nappar häromdagen :)

• vinkel

Jag är ju "bara" i 34+2, men jag är verkligen inte redo :) Vagnen är försenad och det stressar mig dock! Får inte ordning på försäkringskassan och min ersättning för föräldrapenningen.
    Håller dock tummarna för er att era bebisar kommer snart :)

• vinkel
    Soullight skrev 2013-06-24 11:15:41 följande:
    Orka med f-kassan gaaahh. Alltid är det ngt strul med dem. Ofta så behöver de papper efter papper trots att det redan är inskickat, typ. Håll ut Vinkel! :)
    Tack! :)
Svar på tråden - bf juli 2013 -