Hjälp mig skilja på magkänsla och hjärnspöken!!!
Träffar en kille jag har en tidigare historia med men jg kan inte skilja på vilken av dom här 2 känslor jag ska lita på... Vet bara att jag inte litar på killen... Som person är jag smått neurotisk och oroar mig OFTA i onödan!! men när jag verkligen tror på något, DÅ går jag all in....
Den ena känslan ger mig ett lugn och ro i själen som jag aldrig har känt förr. Den säger att vi hör ihop, det är han jag ska skaffa barn och bli gammal med!! Ingen får mig att må så bra som han. Vi kompletterar VERKLIGEN varandra.
Den andra känslan är reeeen ångest och säger att jag ska INTE lita på honom. Det känns som att jag förväntar mig att han kommer såra mig förr eller senare och letar ständigt tecken på att de är på väg. Tänker att han vill bara få bekräftelse och uppmärksamhet. Så när han visar mindre intresse, då backar jag direkt. Vill inte få han att känna att han har över taget liksom....
Är det mina känslor för honom som speglas över på den första, lugna känslan...? Och min magkänsla är den andra oroliga känslan?
Eller är det tvärtom..... är det magkänsla som känner att vi hör ihop...? Och min oro förstör för mig och skapar dom där hjärnspökena???