• vivianne

Viktväktarna online...nån??

Jag tyckte det funkade jättebra när jag körde det för något år sedan.

• vivianne

Oj, glömde. Hjälpen för mig var att jag fick koll på vad jag stoppade i mig och hur många Points det innehöll.

Vägde mig varje vecka och kunde följa viktnedgången. Mötena saknade jag inte. Har viktväktat innan så kunde ändå systemet, tipsen etc. Var bara disciplinen jag behövde och det fick jag av online-tjänsten.

• vivianne

Oj, glömde. Hjälpen för mig var att jag fick koll på vad jag stoppade i mig och hur många Points det innehöll.

Vägde mig varje vecka och kunde följa viktnedgången. Mötena saknade jag inte. Har viktväktat innan så kunde ändå systemet, tipsen etc. Var bara disciplinen jag behövde och det fick jag av online-tjänsten.

• vivianne
    anju79 skrev 2012-10-20 15:26:09 följande:
    Vad bra, tack!

Gick oxå på möten o det funkade bra men omständigt att gå på spec tider med ett väldigt varierande arbetsschema. Därför tänkte jag på online.

När jag gick var det points. Nu med propoints får man en sån där livsmedelsguide då även via online??

Ja, propoints hette det ju . Man kunde söka på olika livsmedel, vanliga restaurangrätter, skapa recept med points-uträkning, göra genvägar till saker man äter ofta osv direkt i datorn.
Svar på tråden Viktväktarna online...nån??