• Anonym (tja)

skulle du som tjej kunna tänka dig att bli tillsammans med en man vars senaste partner var en kille?

skulle du som tjej kunna tänka dig att bli tillsammans med en man vars senaste partner var en kille?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden skulle du som tjej kunna tänka dig att bli tillsammans med en man vars senaste partner var en kille?
  • Utropstecknet

Du menar bli tillsammans med en bisexuell man? Ja, varför inte, jag finner inte bisexuella män avtändande.

• teknikfreak

Nej, går tokbort. Vill inte ha en bs man eller en man som ens är bs nyfiken. 

Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • Anonym (tja)

Ni som finner det avtändande, hur tänker ni kring det? Vad i det hela är avtändande?

• Queenie70

Det har jag mycket mycket svårt att föreställa mig, men en gång i tiden sÅg jag det även som en omöjlighet att attraheras av en svart man också, så nu mer utesluter jag inget.

• Neko

Javisst, jag hade nog tyckt att det var rätt hett faktiskt.

• TantMy

Ja, varför inte!
    Att han skulle ha haft sex med någon av samma kön(eller motsatt) bör ju inte spela någon roll..det verkar ju vara ok när kvinnor har det...så varför inte om en man har det?
    Men om han är tillsammans med mig så accepterar jag inte att han har skoj med andra under tiden, varken med samma eller motsatt kön.

• Snöviolen

Nej i helvete jag har levt med en man som var otrogen med en man. Ligger nu i skilsmässa.

Svar på tråden skulle du som tjej kunna tänka dig att bli tillsammans med en man vars senaste partner var en kille?