• EvilEye

    Unga tjejer

    Det är en rätt stor skillnad mellan en 16-åring och en 28-åring, det förstår jag också. Rent mentalt och även kroppsligt. Det är stor skillnad på att ha sex med en i hennes ålder och en som är 25-30. Hon är inte 10, hon är 16. Att en del killar vill ha sex med en mycket yngre tjej är helt naturligt. Varför ser ni rött?


    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    shalse skrev 2012-10-22 11:49:44 följande:
    Fast vad får man ut av det egentligen, hade du varit en riktig "machokille" så hade du faktiskt respekterat hennes fars åsikt. Att du snarare är stolt över att en far till en brallis är rädd för dig får dig att framstå som en kaxig 17-årig kickers från Alby.
    Du lägger ord i mun på mig. Har aldrig påstått att jag är stolt över det. Sorgligt dock att hennes farsa inte är man nog att ta det med mig öga mot öga bara för vad han hört om mig. Innan var han så jävla kaxig i telefonen.

    Varför jag inte bryr mig om hans åsikt är för att jag inte vill ha hennes som flickvän.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Anonym (gubbe) skrev 2012-10-22 14:00:23 följande:
    Man och man ,  han kanske bara är smart nog att inse att du inte är värd att sitta i finkan för.  Hade det varit min dotter hade jag däremot mer än gärna slagit in knäskålarna på gubben hon knullade med , av någon anledning så får jag känslan av att han inte skulle kännas lika attraktiv för henne längre om han sitter i rullstol
    Hade mer än gärna sett att han hade tagit sig hit.

    Att hans 16-åring söker sig till nån som jag kan ju bero på farsan själv. Daddy issues när dom är som bäst.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Anonym (jaha) skrev 2012-10-22 15:20:53 följande:
    Ja absolut kan det vara så, det är inte helt ovanligt att någon som har en trasig hemmiljö söker sig till lika trasiga människor. Det blir ju inte direkt bättre med dig i bilden. Och varför är du så likgiltig, de tuffa och hårda män jag känner har ett hjärta och bryr sig om andra, du verkar bara bry dig om dig själv.

    Om du nu inte är stolt över ditt rykte, varför provar du inte på att vara lite trevlig mot folk som omväxling? Du spär ju bara på myten om dig själv med ett nick som ditt och med dina inlägg. Och vad gör du egentligen på ett forum som Familjeliv om du tycker att de flesta människor är puckon?
    Vad jag gör på familjeliv kan du tacka google för. Det länkas till en jävla massa trådar som lockade mig. Och ja, dom flesta är puckon, precis som i resten av världen. Det betyder inte att jag inte tänker diskutera saker. FL behöver folk som inte stryker andra medhårs. Jag diskuterar mer än gärna för jag tycker att det är intressant att se hur olika liv vi lever, t.ex ditt och mitt. Vad jag väljer för nick här inne är väl en skitsak? Det är ett nick som används i verkliga livet av en anledning, så därför passar det även här.

    Jag har inte sagt att jag inte är stolt över mitt rykte. Jag tycker egentligen ingenting om det. Snackar folk, låt dom snacka. Det mesta är ändå sant men jaha? Jag väljer att alltid vara rak och ärlig med vad jag vill, vad jag tycker etc. I jämförelse med andra som gärna lägger på sig en fejkad mask bland folk, så är jag alltid den jag är. Det finns ingen av/på-knapp. Alla är som dom är och väljer folk att vistas med mig så är det deras val helt enkelt.  Så snack om att det är så synd om vissa tjejer köper jag inte, för dom vet mycket väl vad dom gör.

    Ja jag bryr mig bara om mig själv. Varför ska jag bry mig om nån annan?
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Anonym (jaha) skrev 2012-10-22 15:55:13 följande:
    Din avslutande mening svarar väl på det mesta. Och du vet inte ett skit om vad som verkligen händer i 16-årig tjejs hjärna, den hårda fasaden kan ha nåt jäkligt sårbart där inne. Men varför nämner jag det för dig, du har ju inga känslor utanför dig själv. Men visst, dina inlägg ger ju en viss realism till forumet, om än mindre angenäm; att det finns män som du som kan sätta klorna i våra barn.
    Nej jag vet inte ett skit om vad som händer i en 16-årig tjejs hjärna, sant. Precis som att hon inte vet vad som händer i min hjärna. Men - hon sökte sig till mig, efter att ha hört om mig, det var hennes aktiva val. Hon är ingen trasig tjej. Är vad andra skulle kalla "en good girl". Kanske hon behöver variation i livet. Oavsett så är det hennes grej, inte min. Jag vill inte ha henne på så sätt.

    Och ja, jag tror absolut att ni här inne behöver lite verklighetscheck. Jag hymlar inte om saker.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Som snö skrev 2012-10-22 16:47:06 följande:
    Evil: Den där verklighetschecken kan behövas åt båda håll. Du kan behöva att se att världen inte bara är ond, och att inte alla är idioter!
    Är ännu inte motbevisad.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Anonym (gubbe) skrev 2012-10-22 16:54:44 följande:
    Hehe , amen to that ! Tror mig det kommer han oxå få den dagen han träffar på någon kille som är kaxig på riktigt och inte bara genom att knulla på småtjejer och jiddra på FL

    Tror du att jag är helt efterbliven? Tror du att jag är uppväxt i en herrgård med noll verklighetskänsla?
    Du skulle bli jävligt förvånad om du visste mer om mig.

    Folk får gärna vara kaxiga om dom vågar stå för det och agera därefter. Det är en skön kick.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Som snö skrev 2012-10-22 16:56:23 följande:
    Evil: Och jag är inte den som tänker överbevisa dig heller. Du får vara fast i din ondska. Det gör inte mig ett smack. Jag vet att jag har rätt och du har fel. Och det får mig att må bra, och hur det får dig att må, det skiter jag i. Vilket förmodligen får dig att må ganska bra! Haha
    Skål
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye

    Ganska underhållande att En ung tjej blir till "småtjejer" i FL's ögon.. Drömmer
    Men visst, det ger mersmak, absolut.


    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Anonym (18) skrev 2012-10-23 09:07:29 följande:
    Hej, jag själv är tillsammans med en 34a åring. Hittade honom bland min pappas vänner.

    :) 
    Nu kommer moraltanterna påstå att du måste lida av en trasig barndom osv.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Anonym (jaha) skrev 2012-10-24 10:33:56 följande:
    En vanlig 16-årig tjej bor hemma och pluggar och hennes föräldrar ansvarar för henne, ja det är en småtjej. Visst är hon på väg att bli vuxen men fan inte mogen nog att förstå hur cyniska en del killar är och att de bara knullar tjejer för att dom kan och att det känns skönt men i övrigt skiter fullständigt i dom. Bara för att kroppen har blommat ut betyder inte det att man automatiskt blir vuxen.

    Vi behöver verklighetscheck? Vad sa du att du va, 28 år? En snorunge i mina ögon, som tror att han kan lära mig nåt? Du tror tydligen att du är superunik och att du är det första uppblåsta egot jag träffat i mina dagar? Väx upp, inget av det du slänger dig med här är nytt under solen.

    Du har visst inte fattat nåt, det handlar inte bara om åldern, det handlar om personen, en 18 åring som hänger med en sjysst 34 åring som bryr sig om andra än sig själv kan funka hur bra som helst. Och det kan också vara mils skillnad på en 16 åring och en 18 åring i mognad, hon är dessutom myndig och ansvarar för sig själv.

    Ja hon är en 16-åring som bor hemma och pluggar med föräldrar som ansvarar för henne. Att hennes farsa inte har balls nog att konfrontera mig, får stå för han. Han är mer än välkommen hit och se mig i ögonen. Småtjej, ja. Det var småtjejer som jag tyckte var underhållande. EN 16-åring blir inte plötsligt flera stycken.

    Hon vet precis vad jag är ute efter. Att hon sen, som många tjejer, tror att jag plötsligt ska falla för just henne och sånt crap, är hennes problem. Hon vet exakt vad jag vill och vad jag gör. Killar ka spela good guys ett tag, för att sen ta fram sina monster. Jag håller inte på med sånt, jag har bara en sida. Så det är inte det minsta synd om henne. Knullar inte du för att det är skönt? Åh fan.. Nyhet: knulla och kärlek hör inte ihop för alla.

    Och när har jag sagt att jag är superunik? Det måste vara nån specialare här på fl att lägga saker i munnen på folk. Men visst, vill du ha det så - så absolut, jag är skitunik.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Anonym (jaha) skrev 2012-10-24 10:33:56 följande:

    Du har visst inte fattat nåt, det handlar inte bara om åldern, det handlar om personen, en 18 åring som hänger med en sjysst 34 åring som bryr sig om andra än sig själv kan funka hur bra som helst. Och det kan också vara mils skillnad på en 16 åring och en 18 åring i mognad, hon är dessutom myndig och ansvarar för sig själv.

    Så nu helt plötsligt är det INTE om åldern? Haha.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Anonym (jaha) skrev 2012-10-24 13:04:32 följande:
    Jag börjar mer och mer fundera på om det inte är en tonårig WOW-grabb med fjunmusche som sett för mycket film som drar oss vid näsan, det känns lite väl omoget, sådär jag-fixerad är man ju som barn..
    Även detta typiskt FL, att så fort ingen är som man väntas vara så kan det inte vara på riktigt. Säger du sånt till folk ute också, om du ser nån som inte är som du vill. "Du drar mig nog vid näsan nu va?"

    Zzzz...
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Anonym skrev 2012-10-24 12:02:23 följande:
    Så du är ihop med en 16-åring för att utnyttja att hon är för ung för att ha lärt sig hur världen fungerar?
    Och tycker inte att du som är äldre har något ansvar alls?
    Nej vi är inte tillsammans, så nej jag har inget ansvar för henne alls. Hon har föräldrar till sådant.
    Anonym (gubbe) skrev 2012-10-24 12:48:09 följande:
    Min erfarenhet av kaxiga typer är att de som skyltar med sin kakighet oftast skiter i brallan när det verkligen gäller oavsett var de är uppvuxna. Det är ganska lätt att sitta o kaxa på nätet om hur evil man är för att man drar över någon bekants 16 åriga dotter , men en helt annan sak att göra så när man man har kallt stål upptryck i nyllet. Det krävs helt andra nerver då. Poner att tjejens pappa skulle varit ledare för ex. bandidos i just din stad , jag tror att din inställning till det hade varit aningens annorlunda då och jag har svårt att tro att du skulle välkomnat hans "besök". Men vad vet jag du kanske är sådär skitball som du säger Cool
    Ja jag har ju sagt att jag är skitball. Återigen lägger du ord i munnen på mig. Riktigt moget det, du som snackar om mognad.

    Jag skiter inte på mig bara för att Du skulle göra det. Du skulle nog bli förvånad över det jag varit med om. Så det där kan du bara lägga ner.

    Skulle hennes farsa vara t.ex Bandidos är han välkommen ändå. Ingen lever säkert och jag välkomnar sånt.

    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Anonym (jaha) skrev 2012-10-24 12:49:10 följande:
    När jag skriver att en 18 åring som hänger med en sjysst 34 åring som bryr sig om andra än sig själv kan funka hur bra som helst så skriver jag inte om dig. Redan efter ditt andra inlägg gick det från att gälla ålder till ditt beteende. Det du skriver visar om och om igen att du saknar förmåga att känna med andra människor och att du bara är intresserad av dig själv och dina egna behov, så för dig skulle jag nog säga att alla åldrar är olämpliga.

    Exakt, du knullar för att det är skönt, punkt. Vem du stoppar kuken i har mindre betydelse, 16 år som tror att det kan bli nåt och därför särar på benen, inte ditt problem. Så det kanske är en sund inställning av hennes pappa att inte konfrontera dig, han känner nog vibbarna han också, för så som du beskriver dig själv beskriver många en psykopat. Vem vet vad du är kapabel att göra så som du gottar dig i att hennes pappa inte har balls nog att konfrontera dig? Du är en sån som jag inte skulle bli förvånad att se utanför dörren med ett slagträ hos någon du anser har gjort något orätt mot dig, fast i ditt fall så är nog slagträ en förolämpning, rena knogar ska det vara.
    En 16-åring är fullt kapabel att göra egna val. Hon sökte sig till mig, inte tvärtom. Hon kanske utnyttjar MIG?  Jag hade nån tanke om att en farsa skulle ha mer balls ang sin dotter, därför är det ganska lustigt. Ringa och vara skitkaxig och sen inte fullfölja det. Trist!

    Jaså där kom psykopat-kommentaren återigen. För att jag inte känner med andra människor? Nej det gör jag inte, men jag hymlar inte om det heller. Aggressiv, ja det är jag. Men det gör mig inte till en psykopat precis.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Anonym (jaha) skrev 2012-10-26 08:20:29 följande:
    Du kan fråga vilken psykolog som helst, du tickar alla boxar för en typisk psykopat. Och din kommentar visar att du hört det förr, vad konstigt, vad kan det bero på?...
    Det gör jag inte kan jag säga direkt. Till stor del, ja - det är jag medveten om, men jag uppfyller inte varenda box.

    Men jag anser inte att jag är en psykopat för det.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Anonym (jaha) skrev 2012-10-26 08:31:53 följande:
    Låter som att någon varit på en eller två utredningar.
    {#emotions_dlg.djavulsk}
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Anonym (Tjej) skrev 2012-10-26 19:29:28 följande:
    Jag var 15 år när jag flyttade ihop med min kille som då var 25.. Och?

    Sluta haka upp er på åldern
    Skål
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Inteutanproblem skrev 2012-10-27 09:19:09 följande:
    Ja för man väljer ju att vara psykopat eller inte EvilEye... Om du har varit på utredningar och dessa gett resultatet psykopat så är du psykopat. Det är ganska enkelt och rättframt, däremot finns det såklart en viss variation och grad olika psykopater emellan.

    Jag är själv under utredning och tickar boxar både åt bipolär, borderline och högfunktionell autism hållet - givetvis "har" jag inte alla tre, en del är personlighetsdrag helt enkelt och inte en "diagnos". Och det är ju därför man bland annat utreds, för att få klarhet i saker och ting. Eventuellt gå lite i terapi och äta medicin om det skulle behövas med.

    Personligen kan jag inte förstå din syn på livet, ärlig och rättfram kan man vara även om man upplever livet som trevligt, att många är vettiga människor. Kanske inte i varje enskild åsikt eller handling men överlag... Finns garanterat människor som tycker att jag är dum i huvudet och är en jävligt jobbig människa men jag ser det som att dessa personer inte känner mig tillräckligt väl eller så stör det dom att jag vågar vara mig själv - utan att för den delen vara otrevlig.

    Jag får ju säga att man själv har det största ansvaret över vad för slags liv man lever, vilka personer som dras till en och vem man är. Går man runt och ger energi åt tankarna på att världen är en mörk plats och att människor är idioter blir detta en självuppfyllande profetia - försöker man i stället finna goda egenskaper hos "idioterna" och man försöker uppmärksamma vackra stunder i livet mer än det bedrövliga (ex en jäkligt vacker solnedgång) blir livet automatiskt mycket trevligare, positivare och världen en vacker plats trotts allt elände.... Det sagt menar jag inte att man för den delen inte fördömer mänsklighetens destruktiva inverkan på vårt samhälle eller vår planet, för det gör jag i vart fall... Du förlorar inte din rättframma förmåga, ärlighet eller andra personlighetsdrag bara för att du blir mer positiv och harmonisk

    Min hata allt och alla period gick jag igenom som 13-16 åring. Trista trauman har man varit med om också i denna period som spädde på hatet och avskyn och mitt rent bedrövligt elaka manipulativa beteende mot folk. Lyckligtvis är livet inte så mörkt och eländigt, folk kommer inte "åt" mig på ett negativt vis längre - jag väljer vad för slags liv jag vill leva helt enkelt, jag fokuserar hellre på sånt som är positivt då jag anser att det ger MIG ett roligare liv, jag gör inte sådant för andras skull direkt.

    Angående unga tjejer med äldre killar handlar det många gånger om en mognadsfas... De jämngamla killarna är helt enkelt inte lika mogna i hjärnan som tjejerna. Man ser på många utav de jämngamla killarna som barnsliga små pojkar. Sedan är det många unga tjejer som tycker det är spännande med en kille som befinner sig helt i "vuxenlivet".
    Nej jag har inte diagnosen psykopat. Jag matchar dock med flertalet "boxar" men det gör mig fortfarande inte till en psykopat. Folk gillar dock att använda det ordet när jag är, vad dom tycker, brutalt ärlig/ego (elak), märker jag.

    Det är förjävla lätt för andra att sitta där bakom sin skärm och tycka att man ska tänka si och så. Självklart är det ett val hur man väljer att se på saker och ting i livet. Jag tycker att jag ser livet för vad det är, att det är mestadels ett jävligt ställe att vara på och att dom flesta man möter är idioter. Så jag väljer att se dom som det tills dom bevisat motsatsen. En del gör det och då är dom okej att hänga med, ibland. Eftersom att livet aldrig har gett mig en anledning till att se det på ett ljust sätt så vet jag inte hur man gör, så det är bara sån jag är. Du hade förstått om du hade varit där jag är nu och har varit innan. Och tydligen hindrar det inte folk från att ta kontakt med mig, både här inne och i verkliga livet.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEye
    Niffan skrev 2012-10-27 11:44:21 följande:
    Det uppskattas säkert inte...kan jag tänka mig...

    Usch för gubbar på 30 som är ute efter små gymnasie-tjejer...
    Det första man tänker på är ju..vad är det för fel på karln?????
    Varför kan han inte umgås med kvinnor i vuxen ålder?
    Att han har någon störning av något slag.
    Att det är en äckel-gubbe.
    Att han vill få sex av en oerfaren tjej, så att han kan göra vad han vill sen!
    Eftersom en ung oerfaren tjej inte vet hur ett sex-liv ska vara...så kan han ju ljuga, hitta på, påverka henne på alla möjliga sätt.

    Jag själv träffade en karl som var trettio, när jag var 16/17...en sväng...han fick inte ligga med mig, trots tjat, då blev han ihop med min kompis istället...hrmmm...säger mig att något är helt fel där!
    Det fanns utanför våran skola, högstadiet, en karl som var närmare 30, som satt och tittade på oss tjejer...och försökte få kontakt, något var väldigt fel där också!

    En NORMAL karl på trettio år umgås banne mig inte med tonårs-tjejer!!!!

     
    Det är skillnad på att umgås och knulla.
    Jag umgås inte med 16-åringen.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
Svar på tråden Unga tjejer