• Anonym (Mamma)

Hjälp

Det är såhär: Min dotter får feber varje gång hon ha träffat sin pappa. De träffas med stödperson.

Men han är stirri o nervös person o tafatt när han ska ta på henne osv. 
    o han tar med sig sin tjej varje gång de ska ses i lägenheten. JAg tycker de ska lära känna varandra försst innan sambon kommer in i bilden.

Men iallafall dottern är så stirri o hoppig o inte vill sova på natten när jag ska lägga henne hon är uppe i varv.

Hon är 2 2/1 år.

O är det nån som är i samma sits som mig?

Om ni ska skriva nått dumt så skriv inte till mig             
  • Svar på tråden Hjälp
  • Anonym

Varför får hon feber? Är du positiv till umgänget?

Vad gör det att han har med sin sambo? Det är även med en stödperson så ensamma är de inte ändå.

• Anonym (Mamma)
    Anonym skrev 2012-10-21 10:02:02 följande:
    Varför får hon feber? Är du positiv till umgänget?

Vad gör det att han har med sin sambo? Det är även med en stödperson så ensamma är de inte ändå.

Ja jag är posetiv till umgänget.

Jo men f amiljerätten tycker att han ska först lära känna sin dotter. Vi seperade när hon var 2 månader o han ville knappt träffa henne då men helt plöstligt när han ha sambo så vill han ses.  
  • Anonym

Med feber, menar du att hon blir stirrig, inte att hon får feber som när man är sjuk?

Har du tänkt på att det kanske är flickvännens förtjänst att han vill träffa dottern, hon kanske har övertalat honom. Det kan ju vara därför han vill ha henne där. Han kanske behöver henne som stöd.

Ju mer de träffas desto lugnare kommer säkert både pappa och dotter bli. 

• Anonym
    Anonym (Mamma) skrev 2012-10-21 10:04:20 följande:

Ja jag är posetiv till umgänget.

Jo men f amiljerätten tycker att han ska först lära känna sin dotter. Vi seperade när hon var 2 månader o han ville knappt träffa henne då men helt plöstligt när han ha sambo så vill han ses.  
    När började han ha regelbundet umgänge och varför är familjerätten inblandad?

Kanske skulle de behöva ses oftare kan jag tänka mig.
  • Barbamamah

Brukar du ta tempen på henne eller är det bara så att du upplever henne som febrig? Feber får man när man är sjuk, typ infektion eller nåt. Låter helt otroligt att barnet alltid skulle bli sjukt av att träffa pappan.

• Anonym
    Barbamamah skrev 2012-10-21 10:33:23 följande:
    Brukar du ta tempen på henne eller är det bara så att du upplever henne som febrig? Feber får man när man är sjuk, typ infektion eller nåt. Låter helt otroligt att barnet alltid skulle bli sjukt av att träffa pappan.
    Tror hon menar att barnet blir "febrigt" typ virrigt, nervöst och uppspelt...
  • Anonym (Mamma)
    Barbamamah skrev 2012-10-21 10:33:23 följande:

Jag ta alltid tempen när hon har varit där för hon är röd i ansiktet o ögonen glänser
  • Anonym (Mamma)
    Anonym skrev 2012-10-21 10:36:47 följande:
    Tror hon menar att barnet blir "febrigt" typ virrigt, nervöst och uppspelt...

Ja jag menade det
  • Anonym
    Anonym (Mamma) skrev 2012-10-21 14:35:17 följande:

Jag ta alltid tempen när hon har varit där för hon är röd i ansiktet o ögonen glänser
    Hon kanske är allergisk mot något?

• Anonym
    Anonym (Mamma) skrev 2012-10-21 14:35:17 följande:

Så där reagerade jag när jag träffade någon som hade pälsdjur  när jag var liten. Jag blev hyperaktiv glansiga ögon och röd i ansiktet. För mig räckte det med att personen hade tex katt/häst/hundhår på sig för att jag skulle bli dåligt.  Djuret behövde alltså inte vara med.

Kan din dotter vara allergisk?
  • Anonym (Mamma)
    Anonym skrev 2012-10-21 14:51:09 följande:
    Så där reagerade jag när jag träffade någon som hade pälsdjur  när jag var liten. Jag blev hyperaktiv glansiga ögon och röd i ansiktet. För mig räckte det med att personen hade tex katt/häst/hundhår på sig för att jag skulle bli dåligt.  Djuret behövde alltså inte vara med.

Kan din dotter vara allergisk?

Men inget djur är med o han har inga djur o inte jag heller
  • Anonym
    Anonym (Mamma) skrev 2012-10-21 15:57:31 följande:

Men inget djur är med o han har inga djur o inte jag heller
    Tänkte på hans sambo?
  • Anonym

Menade om hans sambo tex träffat djur innan mötet

Svar på tråden Hjälp