• Anonym (Annelie)

    Har du haft sex med en svart man ?

    Är det någon här som har legat med en svart man ? Har de verkligen stora kukar ? Är nyfiken

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft sex med en svart man ?
  • Delia

    Herregud vad mycket fördomar och skitsnack det var här då. Härligt också att folk lyckas klumpa ihop en hel jävla världsdel och prata om afrikaner som en homogen grupp.

  • Anonym (jorå)
    Delia skrev 2012-10-22 18:32:13 följande:
    Herregud vad mycket fördomar och skitsnack det var här då. Härligt också att folk lyckas klumpa ihop en hel jävla världsdel och prata om afrikaner som en homogen grupp.
    Jag dömer inte ut folk som en grupp, men antar att TS bad om ett generellt uttalande om svarta män just som grupp. så då får man ju göra en sammanfattning av sina erfarenheter, skulle bli en lång lista anars =) Tycker dock det är synd med de som säger aldrig mer en svart man pga negativa upplevelser
  • Anonym

    Ja det har jag gjort. Han hade en enorm k*k! Största av de 30 jag legat med.

  • Anonym (Quinna)

    Ooops, vilke bitterhet och vilket skitsnack jag fick se från Anonym #28.
    Jag har beskrivit en liten liten del av hur min stora kärlek ska vara. Alltså den man jag älskar, för vad han är för vem han är och för hans sköna kuk och allt. Alltså han som verkligen duger åt mig i allt och som är långt mycket bättre än att han bara duger, för han är mitt livs största kärlek!
    Mitt livs största kärlek är jag till 100% trogen. För mig faller det sig som absolut naturligt och så fullständigt självklart att jag inte ens behöver nämna det.
    Vad vill du mer att jag ska bekräfta???

    Sedan, ovanpå min enormt starka beskrivning och bekräftelse, tillade jag en lite dröm och ett kanske: "-I drömmen kanske han..."
    För en dröm blir jag så fruktansvärt attackerad, påhoppad och nedvärderad i så fördömande ordalag som jag blir av Anonym #28.
    Undrar just om det säger mer om mig eller om dig?

    Jag har då definitivt inte klumpat ihop en hel världsdel. Utan jag har mycket noggrant informerat att detta är mina egna erfarenheter "av några olika svarta män...".
    Dessutom har jag berättat att några andra väninnor/tjejer/kvinnor jag har mött har bekräftat ungefär samma erfarenheter.
    Men någon kanske kan lyckas få detta till att jag klumpar ihop en hel världsdel(?) och då lär du väl lyckas med att påstå att jag är rasist också, eller..?

    Jag gillar uttrycket, och jag gillar humorn, ochjag kan bekräfta att det stämmer för mig och för flera tjejer/kvinnor jag känner: "once you go black, you hurry right back".

  • Anonym
    Anonym (Quinna) skrev 2012-10-22 22:07:19 följande:
    Ooops, vilke bitterhet och vilket skitsnack jag fick se från Anonym #28.
    Jag har beskrivit en liten liten del av hur min stora kärlek ska vara. Alltså den man jag älskar, för vad han är för vem han är och för hans sköna kuk och allt. Alltså han som verkligen duger åt mig i allt och som är långt mycket bättre än att han bara duger, för han är mitt livs största kärlek!
    Mitt livs största kärlek är jag till 100% trogen. För mig faller det sig som absolut naturligt och så fullständigt självklart att jag inte ens behöver nämna det.
    Vad vill du mer att jag ska bekräfta???

    Sedan, ovanpå min enormt starka beskrivning och bekräftelse, tillade jag en lite dröm och ett kanske: "-I drömmen kanske han..."
    För en dröm blir jag så fruktansvärt attackerad, påhoppad och nedvärderad i så fördömande ordalag som jag blir av Anonym #28.
    Undrar just om det säger mer om mig eller om dig?
    En du älskar för vad och vem han är, för att i nästa mening vilja ha en älskare med något helt annat än den du älskar har och är? 

    En dröm är något som man längtar till och gärna vill uppleva i min värld. Om du har en dröm om en välutrustad älskare, så är det väl något du vill ha? Alltså betyder väl det att det är något som är nödvändigt för att du ska njuta maximalt och din stora kärlek är därmed otillräcklig vad gäller den biten?

    Om det säger mer om dig eller mig? Jag anser att det är höjden av hyckleri om min stora kärlek skulle komma efter ett tag och drömma om och vilja att jag lät henne få ha en älskare med en specifik egenskap, för att jag inte kan ge henne det hon vill ha sexuellt.  
  • Nice Girl Wrong Place

    Ja.

    Min dotters pappa är jamaican.

    Har också varit gift med en svart man.

    Ingen större skillnad på vita och svarta kukar faktiskt. Fast man lätt kan tro det av att läsa tråden. Den utmärkande skillnaden skulle vara färgen.

    Tycker att det är lite småtrist att man generaliserar så grovt åt båda hållen. En kuk är en kuk liksom.

    Orka hänga upp sig på hudfärg.


    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

    Ska starta en tråd. "Har du haft sex med en vit man? Har de verkligen mindre kukar?"


    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anonym (Annelie)
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-22 22:38:41 följande:
    Ska starta en tråd. "Har du haft sex med en vit man? Har de verkligen mindre kukar?"
Svar på tråden Har du haft sex med en svart man ?