Inlägg från: mrsStatham |Visa alla inlägg
  • mrsStatham

Någon som faktiskt lyckats gå ner 10 kg på en månad och kan berätta för mig hur?

Om det tog en månad för dig att gå upp 10kg så kan jag berätta hur du gör för att gå ner dessa lika snabbt.

Annars är det LLOE+MM Metoden jag rekomenderar

Bara två saker är oändliga
  • mrsStatham
    citrus skrev 2012-10-21 22:16:34 följande:
    Berätta...
    Om du är helt ärlig mot dig själv, gick du verkligen upp 2.5kg i veckan?
    Vad fasiken höll du på med då undrar jag.. 
  • mrsStatham
    citrus skrev 2012-10-21 22:27:58 följande:

Fast jag har inte sagt att jag har gått upp 10kg på 1 månad skrev att jag gått upp 5 kg på lite mer än 1 månad och ja det har jag faktiskt lyckats med.

Jag åt kakor godis mat allt det där som får en att just gå upp i vikt... 
    Precis, ändå vill du att jag ska berätta. Det tog inte en månad för dig att gå upp dessa 10kg. Varför skulle det då ta 4 veckor för dig att bli av med dem?

Men okej, det jag gjorde för att gå ner 15kg på en månad var att sluta äta.
    Börja med att ta fyra toilax-tabletter en sen eftermiddag tre dagari rad. Drick varm buljong när du känner dig hungrig, men aldrig mer än 4 gånger på en dag.
    Du kommer aldrig i livet att kunna använda ditt  löpband. Du kommer knappt orka jobba så det är bäst att du håller dig hemma hela perioden. Och du kommer med största sannolikhet drabbas av hemsk hjärtklappning, darrningar, frossa och annat smaskigt. Men det är ju kilona som är viktigast att bli av med, eller hur?

Sen kan vi ju också börja prata om hur mycket kroppen förändras till det sämre med en sådan snabb viktnedgång om du vill...  
  • mrsStatham
    citrus skrev 2012-10-21 22:47:44 följande:

jag gick upp 30 kg på 9 månader men gick ner dom på 4 så visst går det att gå ner fortare än man går upp. Men i get your point
    Graviditetskilon är något heeeeelt annat och är inte alls jämförbart med övervikt man fått av att äta för mycket och tränat för lite. Speciellt inte om man ammat. 
    Man blir ju för fasen 10kg lättare bara på ett dygn efter att man släppt bomben 
Svar på tråden Någon som faktiskt lyckats gå ner 10 kg på en månad och kan berätta för mig hur?