Inlägg från: jasse111 |Visa alla inlägg
  • jasse111

Någon som faktiskt lyckats gå ner 10 kg på en månad och kan berätta för mig hur?

Hej , nu vet jag inte när du fråga om det här men här är mina tips , men du kanske inte går ner 10 kg men du kommer se skillnad iaf
    1.Drick mycket vatten
    2.om du vill få motivation kan du kolla runt på youtube då folk berättar om deras weight loss eller kolla på t:ex we heart it bilder på folk som då har en kropp som du vill nå fram till (inte bara för utseende, hälsa också)
    2. ät inte så stora potioner utan ta mindre potioner . tips till att äta mindre är att ät med andra handen då det blir långsammare att äta så du vet när du blir mätt och drick ett glad vatten innan så det tar lite plats.
    3.Sov bra då du bränner mycket fett när du sover eftersom att kroppen vilar då sätts matförbränningen igång
    4. TRÄNA, folk tror att de kommer att tappa vikt utan att träna (isåfall tappar du lite vikt under en lång tid) men det är fel. Träna varje dag men pusha inte dig själv för snabbt så då gör illa dig.
    kolla runt på internet du kommer få så mycket hjälp men skit i att banta eller dieter.Ät nyttigt,drick vatten , sov och träna .det är det som gäller.Hoppas du fick hjälp :) är ingen doktor bara en erfaren 14 årig tjej

Svar på tråden Någon som faktiskt lyckats gå ner 10 kg på en månad och kan berätta för mig hur?