• godiskorv

present till pojkvän

Okejdå, det är inte min pojkvän men vi har träffats seriöst i 8 månader och nu fyller han 22 år nästa vecka. Jag hatar verkligen att köpa presenter och ställer alltid så höga krav på mig själv, det måste vara perfekt.. Och han har tjatat nu ett tag och undrar vad jag ska köpa till honom, mest som skämt men jag blir sjukt stressad ändå.. Vad kan man köpa, vi tycker väldigt mycket om varandra men som sagt så är vi inte tillsammans ens. Är t-shirt för tråkigt? Parfym för klassiskt? Och kan man köpa sexspel som man kan ha på kvällen eller är de tramsigt? ÅÅÅÅH panik. Kan någon komma med något tips. Haha känner mig så löjlig men kan knappt sova på nätterna för jag tänker på detta haha

• Svar på tråden present till pojkvän
  • filippaa1

Ett halsband kanske ? en parfym skulle jag vilja säga ofta är rätt. Ett tips är parfymen "one million - paco raban " finns på alla Åhlens, vid killparfymerna då. Jag tycker den luktar jätte gott.

• godiskorv

Halsband känns för tidigt att ge nu ;) men jag tycker inte att någon av hans parfymer luktar så jätte gott därför jag varit lite inne på att köpa en haha. Men sen har alla mina vänner sagt att jag inte kan köpa parfym efter som vi inte är tillsammans. Men tänker nog åka och lukta på den one million iallafall :D vill ju helst köpa en parfym eller tshirt men alla säger att det är tråkigt eller att det är för tidigt :/

• SilverEmma

Om du har åldern inne och han dricker öl så köp ett gäng olika ölsorter och arrangera lite snyggt i en korg med minipåsar med chips och en film, så har ni en myskväll klar.

Mitt N funkar hemskt dåligt. Barasåattnivetliksom.
  • filippaa1

Parfym är aldrig för tidigt, bara om man nyss träffats, typ för en vecka sedan. :)
    Lukta på lite olika parfymer, men one million är en favorit här! Sen tycker jag även man kan skriva på ett kort, t.ex. " Du och jag ska även på bio/restaurang och jag betalar. Du får bestämma vad vi ska se/äta någonstans osv ... " ja du förstår, de gick hem hos min kille! Han har en lite "stek" stil i klädsel om du förstår, så han fick sin efterlängtade " Ralph lauren " keps , som han viljat haft i år och dar, men jag tyckte det var för lite att bara ge han den så han fick att vi skulle ut och käka men att jag bjuder med :)

Svar på tråden present till pojkvän