• Hjärtat3

Frågor om KUB

Ni som gjort detta och är under 35, fick ni tjata er till det eller blev ni erbjudna? Isf när? Vid inskrivningen?

Jag har passerat 33 (kommer ha fyllt 34 när bebis kommer) och anses väl inte som tillräckligt gammal, men vill ändå väldigt gärna göra det!
    Hur går jag till väga för att få som jag vill?  

• Svar på tråden Frågor om KUB
  • sweasmamma

Jag gjorde också privat , är 31 år gammal ! men ångrar att jag gjorde det då vi fick dåååliga siffror och det följdes av fostervbattensprov och mååånga veckors stress=( DOCK kom svaret att sonen är helt frisk...bf om 3 veckor=) lycka till !!

• KMW

Ja du får nog boka privat och räkna med att betala för det.

• Glimra2

Beror nog på vart du bor, jag behövde inte betala själv, var 34, bor i stockholm

• Miss78
    Hjärtat3 skrev 2012-10-22 02:04:50 följande:
    Ni som gjort detta och är under 35, fick ni tjata er till det eller blev ni erbjudna? Isf när? Vid inskrivningen?

Jag har passerat 33 (kommer ha fyllt 34 när bebis kommer) och anses väl inte som tillräckligt gammal, men vill ändå väldigt gärna göra det!
    Hur går jag till väga för att få som jag vill?  
    Jag bor i sthlm och går på mamamia city (BM) var 33 när jag skrevs in och har fyllt 34 nu.
    De frågade om jag ville göra KUB.
    Det ville jag, väntar dessutom tvillingar.

Vart bor du?

• Hjärtat3
    Miss78 skrev 2012-10-22 09:15:22 följande:
    Jag bor i sthlm och går på mamamia city (BM) var 33 när jag skrevs in och har fyllt 34 nu.

Vart bor du?

Jag bor i Uddevalla.
    Molly1976: Jag har knappast sån tur att du bor i västra götaland va? Tungan ute 
  • Hjärtat3
    Miss78 skrev 2012-10-22 09:15:22 följande:

Vart bor du?

Grattis till tvillingarna förresten!! {#emotions_dlg.flower} Jag är sjäjv tvåäggstvilling så det ska bli spännande o se om jag har en eller två.
Svar på tråden Frågor om KUB