• Mia95

Någon som känner igen sig??

Har ett litet problem eller nej det är inget litet problem utan ett ganska så stort och psykiskt jobbigt problem. Jag undrar om det finns någon där ute som varit med om samma sak, EXAKT samma sak som jag snart ska beskriva. Jag fick min dotter den 26/7-12, alltså 3 månader sedan på fredag och jag har inte fått tillbaka min mens än och jag ammar inte. 
    Jag och min sambo hade oskyddat sex den 4e, den 5e-6e hade jag ganska jobbig "mensvärk" som gick över men kom tillbaka nu i måndags (alltså en vecka sedan) och då med dubbel styrka! Kan även tillägga att jag fick som en rosa-röd flytning i samband med "mensvärken" men den pågick endast i 2 max 3 timmar. 

Jag vet att det inte är eftervärkar, hade det pyttelite i början men inte känt av något mer efter dom 2 första veckorna efter fl så det kan bara inte vara det men vad kan det då vara?

Finns det NÅGON där ute som har erfarenhet av detta?  

• Svar på tråden Någon som känner igen sig??
  • Elvis Mamma

Om du tror att du är gravid så är det väl enklast att bara göra ett grav test?!

Jag fick barn för 4,5 mån sedan å har senaste månaden haft extremt mensvärk utan mens så det är inget ovanligt, mensvärken alltså!

• Mia95
    Elvis Mamma skrev 2012-10-22 23:59:43 följande:
    Om du tror att du är gravid så är det väl enklast att bara göra ett grav test?!

Jag fick barn för 4,5 mån sedan å har senaste månaden haft extremt mensvärk utan mens så det är inget ovanligt, mensvärken alltså!
    joo jag vet men jag draaaaaar på det, har ganska stor ångest för det där testet eftersom jag VET att jag har väldigt lätt för och bli gravid, med min dotter åt jag p-piler och hade det stressigt så vi hade endast sex 1 gång den månaden och då tog det sig...gillar inte tanken på att göra abort och sambon gillar inte tanken på ett till barn. Dumt av oss att ha oskyddat då men det är så att jag skulle gärna ta ett barn till nu, tätt, men sambon vill inte och jag föreslog att vi skulle använda kondom MEN han orkade inte gå och handla och sa att äsch, du blir nog inte gravid. Nu i samband med denna rosa-röda flytning och mensvärk börjar jag bli orolig och därför drar jag på det...dumt kanske men är lite rädd, vill inte behöva förlora ett möjligt syskon till min dotter men vill heller inte tvingas förlora min sambo. Usch vilken sits jag satt mig i Skrikandes
  • Mia95
    himmelsdiamant skrev 2012-11-11 19:45:13 följande:
    nu blev jag nyfiken på hur det gått för dig ts? Mia95
    Inget plus, testade 2 gånger och det känns ändå ganska skönt...tror inte jag hade klarat ett till barn så tätt och framför allt inte nu när sambon blev arbetslös, usch! 
    Men om 3-4 år så vill jag gärna ha ett syskon, sambon säger tidigast 6 år men får väl truga lite :) 
Svar på tråden Någon som känner igen sig??