Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Hela förskolan gick på utflykt men lämnade sonen alldeles ensam...

Det är inte ok ts, var inte rädd för att ta upp det. Du behöver ju inte gapa och skrika men var tydlig med att din son blev ledsen och att du faktiskt var i tid. Jag skulle aldrig låta något barn gå miste om utflykten, snarare så väntar man väl hellre ett par minuter extra för att alla ska med.

Ta tag i närmaste pedagog när du hämtar och ifrågasätt varför de hade gått, hoppas de bemöter dig bra och har en bra ursäkt!

• Kaupa Jaur
    1005H skrev 2012-10-23 11:30:22 följande:
    Skönt att höra att det inte är jag som är knäpp eller jobbig som tycker att det var lustigt gjort av dom. Jag är inte typen som skulle skrika eller gapa, tvärtom är jag nog lite för snäll...

Tyvärr tror jag inte att vi kommer att få något vettigt svar på detta, erfarenheten säger mig att dom bara kommer svamla något ohörbart om att dom inte vet...det är ungefär så kommunikationen fungerar på denna förskola - tyvärr! 
    Ok, men var då extra tydlig med att det INTE får hända igen, för då måste du ju"tyvärr kontakta X (chefens namn) och be om ett samarbetssamtal...." Trist att de är svammelfröknar, tyvärr tror jag det är rätt vanligt. Men ändå!
Svar på tråden Hela förskolan gick på utflykt men lämnade sonen alldeles ensam...