Inlägg från: apelsinmandarin01 |Visa alla inlägg
  • apelsinmandarin01

Hela förskolan gick på utflykt men lämnade sonen alldeles ensam...

Fy stackars barn. dom kunde ju frågat er om ni inte kunde köra sonen firekt till utflykten kan jag tycka... dagen innan om dom nu inte hade tid att vänta. riktigt dåligt! Hade varit en sak om ni var väldigt sena men de var ni ju inte!

• apelsinmandarin01

De låter helt sjukt! Klart hon måste vetat, nästan så man får känslan av attdom inte vill ha med ert barn. Stackarn! Hoppas verkligen ni får en förklaring på detta beteende. inte okej! Jag jobbar själv på ett fritids för utveklingstörda och vi väntar (nästan) alltid in. Om så föräldrarna lämnar sitt barn 1,5-2 timmar försent.....

1005H skrev 2012-10-23 19:58:02 följande:
    Håller helt och hållet med! Jag hade gärna mött upp dom på utflyktsmålet alternativt kommit någon minut innan - bara dom hade sagt det! Jag hade även gärna sprungit ikapp dom, men som jag nämnt tidigare så hade den kvarvarande pedagogen "ingen aning" om vart dom skulle, inte ens om dom skulle promenera eller åka buss...Vad ska man säga?

• apelsinmandarin01

Kommer barnet några minuter sent är de självklart man väntar. och vi åker aödrig innan sista barnet kommit.

apelsinmandarin01 skrev 2012-10-24 07:52:18 följande:
    De låter helt sjukt! Klart hon måste vetat, nästan så man får känslan av attdom inte vill ha med ert barn. Stackarn! Hoppas verkligen ni får en förklaring på detta beteende. inte okej! Jag jobbar själv på ett fritids för utveklingstörda och vi väntar (nästan) alltid in. Om så föräldrarna lämnar sitt barn 1,5-2 timmar försent.....

Svar på tråden Hela förskolan gick på utflykt men lämnade sonen alldeles ensam...