• Loppan27

Hur bra är Exuviance produkter?

Snälla ni som testat hudvårdsprodukterna från Exuviance, ge ert omdömer. Hur funkar de?

Jag har fet hy och stora porer och pormaskar men INGA Finnar. Vill bli av med fet hy samt rena och minska porerna. Hjälper deras produkter?

Blev rekomederad att testa deras startkit för normal hy och det sägs väl att den även ska vara bra för blandhy?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Hur bra är Exuviance produkter?
  • loveeverymoment

Det e de bästa produkter ja provat.

• Jeff

Har bara en ögonkräm men den är den bästa jag prövat.

• Loppan27

Vad skönt att höra! Vet ni om de är bra mot hy som lätt blir fet och om den hjälper mot pormaskar och förstorade porer?

• OnlyOne

Av det jag har provat så gillade jag produkterna. Har däremot ganska problemfri hud.

• loveeverymoment

De har till allt möjligt de kan säkert damerna på hudsalongen hjälpa dig med vilka produkter...

• FrökenW

Exuviance är jättebra. De har hjälpt min problemhy. Speciellt deras aha-peelingar. En kur på 6 ggr och jag har ALDRIG haft så fin hud.
    Nu ska jag gå på exuviances "storebroder" , Neostratas aha-peeling. Ska bli spännande. Jag har anv mycket exuviance. Kan känna att de hjälper, men jag är ute efter ännu bättre och kär nu även på neostratas produkter.. Som jag änsålänge är jättenöjd med.

Svar på tråden Hur bra är Exuviance produkter?