• jvanc

Min fru vill sällan

Kän dig inte utanför detta gäller även mig , jag och min " x sambo " har fortfarande sex vi har fortfarande inte brutit helt vet ej hur det kommer att bli

men hon vill aldrig ha sex hon rör mig inte över huvud taget
    kan hända att vi inte har sex på en månad ill a dock då vi är unga 22 och 26 år
    hon skyller på allt att hon är sjuk att hon får göra allt i hemmet fast det inte är sant hon kommer på allt.
    självklart tar barnen och allt anat mycket tid. men en snabbis per dag lider man ju inte av.
    tyvärr tror jag att min kvinna har sex med någon anan

• jvanc
    Anonym skrev 2012-10-25 14:13:17 följande:
    Hon kanske inte vill bara ha en snabbis, många kvinnor hinner inte njuta eller få orgasm under en snabbis. Kvinnor vill också få orgasm vet du. Hur ofta får hon orgasm då?

jag menar inte så man hinner ju oftast inte ha långt skönt sex när man har barn man får aldrig tiden
    och våran dotter såver i våran säng så det är inte ett alternativ på kvällarna

jag älskar att ha sex länge och framföralt vill jag göra det skönt för henne
    menefter som det verkar som hon helt tappat suget på mig så tycker man att en snabbis kan vara en lösning men svårt med någon som ej vill överhuvud taget. hon brukar komma ganska bra tycker jag hon har aldrig klagat

jo att hon får ont där nere när vi knullar hårt och länge , fast hon vill ha det hårt
    vet tyvärr ej hur den fröken tänker
    men jag har mina tankar om vad hon gör på sidan av        
Svar på tråden Min fru vill sällan