Beordrad att raka underlivet
Hur ställer ni, tjejer, er till om er kille beordrar er att raka underlivet innan ni kommer och lägger er i sängen.
Gör ni er fin och som han vill eller blir du sur?
Hur ställer ni, tjejer, er till om er kille beordrar er att raka underlivet innan ni kommer och lägger er i sängen.
Gör ni er fin och som han vill eller blir du sur?
Hahaha den va bra:) kan inte sluta skratta:)
Tja, jag skulle säga att "om jag ska raka mig så får fan du ta och göra det också, så kom här!"
Nu rakar vi oss båda två i detta förhållande, men vi beordrar inte varandra och kan ligga på latsidan ibland ;) Så det kan vara en buske på mig nån gång i månaden och han rakar sig mer sällan så han har väl en djungel oftast, rakar sig kanske var tredje månad :p
Ok, min tanke är/var att det är ett litet spel och att mannen (jag) tänder på detta med rakat.
Allt görs såklart med glimten i ögat.
Ni som svarat nekande här ovan, ändrar detta er syn på detta?
Jag gör det i bland.
Jag hade rejsat in i duschen och greppat rakhyveln med detsamma. Jag menar, det ligger väl en tanke bakom och jag förutsätter att det ger utdelning efteråt så att säga
Nu bryr sig inte min sambo om ifall jag är renrakad eller inte, det får gärna vara lite mjukt lagom långt för hans del. Men om han skulle få för sig att "shit vad kåt jag skulle bli om hon gick in och rakade sig NU" ja, då skulle jag inte vara sen att hänga på. Jag gillar att bli beordrad
Ingen man är i den positionen att han kan beordra mig till någonting!! Herre Gud. Försök beordra......så får ni se vad som händer.
vadå beordra?
Nej då skulle jag snäsa åt honom att det bestämmer inte han.
Om vi däremot var på lite lekhumör och han frågade snällt med ett litet leende i mungipan, då kanske jag skulle gå med på det:)
Skulle jag få lite "stubb" så går inte gubben ner på mig för det sticks så då e jag snabbare än ljuset in i duschen ;)
Ha ha, hade någon beordrat mig att raka mig så hade jag beordrat honom att använda ytterdörren och lägga nycklarna på köksbordet. Suck.