• Anonym (konfund)

Måste man ha rakad fitta på swingersklubb?

Var på swingers igår. Jag rakade min fitta i förrgår, männen tittade märkligt. Och ville inte slicka mig pga att den inte var nyrakad. Måste man ha en helt rnyrakad fitta när man går på sexklubb?

• Svar på tråden Måste man ha rakad fitta på swingersklubb?
  • Anonym

Vilken fråga, det är väl klart man ska vara rakad!

• Anonym

Hellre lite hårig än stubb som sticks.

• Petrellie

Jag har begränsad, eller ja noll, erfarenhet från sexklubb men jag tänker att rakat som begrepp väl  inte kan vara ett tvång men antingen eller kanske? Stubb är ju inte så mysigt. Jag gillar rakade killar, men det är vasst och obehagligt och rätt fult med dagsgammal stubb.

• lykantrophona

Fan vad trist. Stubb är nog inte vidare trevligt att röra, men själv rakar jag mig inte alls. Trist om folk ska vara få fixerade på en viss "frisyr"?

• Anonym (konfund)

Blir ju inte stubb så fort. Kan ju inte raka mig varje dag, blir ju jättekänslig hy

• lykantrophona
    Anonym (konfund) skrev 2012-10-26 17:57:14 följande:
    Blir ju inte stubb så fort. Kan ju inte raka mig varje dag, blir ju jättekänslig hy
    Det beror väl på vilken sorts hårväxt man har. Jag har också jättekänslig hy, och jag får stubb under samma dag. Jag löste det genom att sluta raka mig.

Men jag har ju aldrig varit på swingerklubb... men om någon där bad mig att raka mig skulle jag bli ganska sur.
  • Anonym (Swingitmagistern)

Ja, men om du inte är rakad så kan du få knulla ändå om du betalar en 50-lapp extra.

• Anonym (Eh???)
    Anonym (konfund) skrev 2012-10-26 17:57:14 följande:
    Men hur upptäckte herrarna att du inte hade rakat dig samma dag om det inte var stubb?
Svar på tråden Måste man ha rakad fitta på swingersklubb?