Dricker energidricka dagligen fast jag ammar
Jag mår så jävla dåligt! Jag är kraftigt beroende av energidricka, kan verkligen inte sluta och vet inte vad jag skall göra. Jag var beroende innan jag blev gravid, då slutade jag, sen började jag att dricka det igen efter förlossningen och mitt barn är nu snart fem månader och jag har druckit minst en om dagen i ca tre månader... dricker oftast det när barnet har somnat på kvällen för då äter han inte på ca fem-sex timmar och tänker att det hinner gå ur min kropp tills dess innan jag ska amma honom!? Men vill ändå sluta... läste nyligen igen i aftonbladet att någon ung tjej dött av att ha druckit två stora energidrycker under 24 timmar, visst hon hade någon ärftlig sjukdom som försvagar blodkärlen men har ju hört om fler fall där det varit helt friska människor som dött :/ Är rädd att mitt barn kommer att dö om jag fortsätter. Dricker dock aldrig red bull men tror inte direkt att de andra är så mycket bättre :/ Varje gång jag försöker sluta så blir jag på dåligt humör, svag, trött, yr och får extrem huvudvärk så jag tänker alltid "idag dricker jag en sista, imorgon slutar jag", sen blir det samma visa igen. Jag mår sjukt dåligt av det här. Hur i hela fridens namn ska jag bli av med detta beroendet!? Tänk om barnet mitt tar skada av det här!? :(