• Callina

Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???

Vad jag kan se är de vv-trådar jag hittat inte så aktiva. Kanske beror det på att alla kör GI och LCHF nu för tiden? Själv har jag provat LCHF men vill köra viktväktarna nu och det vore ju toppen om det fanns fler medlemmar där ute?

Jag är ute efter att tvinga mig själv till att till slut få bättre matvanor. Är en "smygätare" och mår nu rätt bra av att börja skriva upp allt jag äter så att jag får större förståelse för mitt matbeteende.

Jag är 169 och väger 77 kg och behöver då gå ned en del och jag verkligen längtar tills det börjar röra på sig.

Någon mer?

• Svar på tråden Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???
  • lella77

Ingen bra dag idag, trött, sliten och en gnällig 1-åring. Då är det lätt att äta fudgen som står i kylen.

• Linda7705

Usch jag känner mig fluffig :( skall bli intressant å se vad vågen står på på måndag.......
    Hur gick det med fudgen? Klarade du att avstå den?

• lella77

Nä den är slut, blir nog nya tag efter jul och försöka att inte gå upp nåt

• Linda7705

Vägde mig i morse och vågen visa på -1,5 kg. Så nu väger jag 77,8 :) är så nöjd med att ha klarat mitt delmål :)

• lella77

Vad duktig du är, här står det still. Nu firar jag jul och rar nya tag sen

• Linda7705

Tack . Ja idag har det firats jul så idag har jag skitit i allt vad poäng heter :)

• Madam

Jag struntar i points fram till efter nyår..men äter ändå med måtta ska sägas.
    Är rätt stolt över mig själv att jag ätit så pass lite godis och onyttigheter under julen som jag gjort hitills :) 

• Linda7705

Försöker också äta med måtta. Men den där jävla knäcken har nog satt sig. Vägde mig nu dock med kläder på och hade gått upp 1,5. Har ju invägning på måndag så jag får strama åt tyglarna nu i helgen :)
    Jaja jul och nyår e ju bara en gång om året :)

• Linda7705

Vägde mig i morse och totalt sen förra måndagen så har jag gått upp 0,2 .
    Så jag har lyckats ganska bra med att strama åt tyglarna.

Svar på tråden Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???