Inlägg från: Anonym (Självklart Dior!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Självklart Dior!)

Pop kläder är white trash!

Klart det är WT! Pinsamt av TS att ens ställa frågan.... Jag menar, det vet väl alla? Klart man hellre köper Dior så att alla förstår hur mkt mer värde ens barn har jämfört med andras. Skulle ex aldrig sätta mitt barn i en skola där många har POP kläder, vill inte riskera att mitt barn blir smittat av WT värderingar.

Snälla, TS driver ju med oss. Fascinerande att så många blir provocerade. Man får väl klä sina an som man vill, lägger jälv ingen värdering alls i hur andra klär ina barn såvida de är rätt klädda för vädret och ser någorlunda hela och rena ut. Eller förresten....rena är kanske lite överambitiöst när man pratar dagisban...

Anonym (Quinoa) skrev 2012-10-27 23:26:14 följande:
    Jaha jaha alla lantisar med noll koll... I Stockholm bär alla barn vars föräldrar har någon form av status, secondhand kläder, för då är man mån om miljön, jävligt creddig och hip för att ungarna är smakfullt och roligt ihop matchade av egen smak. Dessutom är det inte någon som suttit och slavat i Asien för att klä ens barn. Sen älskar barnen quinoa och morotssoppa samt bakar surdegsbröd redan på förskolan osv ....

Hehe, ibland känns det så... Skönt att vara begåvad med lite självironi och självdistans...
Svar på tråden Pop kläder är white trash!