• Anonym

Pop kläder är white trash!

Anonym skrev 2012-10-27 19:49:26 följande:
    Du är inte medveten om att de butiker du just gav exempel på är lååångt mycket större kedjor än PoP och Lindex va?
    ?????

Du är inte medveten om att dessa märken säljs av privatägda små butiker till stor del.

Villervalla som märke omsätter ca. 4,3 miljoner
    Lindex omsätter ca. 5,6 miljarder

Så du hävdar fortfarande att ex. Villervalla är lååångt mycket större än Lindex? 
  • Anonym

Sätt er bakom en symaskin och sy egna barnkläder? 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 20:33:05 följande:
    Sätt er bakom en symaskin och sy egna barnkläder? 
    Varför det?
    Det finns massor att välja på som är färdigsytt. 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 20:34:08 följande:
    Varför det?
    Det finns massor att välja på som är färdigsytt. 
    Det var bara en tanke, billigt, snyggt och originellt. :) 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 20:35:11 följande:
    Det var bara en tanke, billigt, snyggt och originellt. :) 
    Om jag skulle sy själv skulle det möjligtvis bli billigt, definitivt originellt men snyggt?
    Näää, det tror jag knappast. Skrattande 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 20:38:23 följande:
    Om jag skulle sy själv skulle det möjligtvis bli billigt, definitivt originellt men snyggt?
    Näää, det tror jag knappast. Skrattande 
    Man kan köpa mönster att sy efter på vanliga sy-butiker. :) Jag själv har inga barn så jag skall väl helst bara vara tyst, men varför inte? 
  • Anonym
    Anonym (Öh?) skrev 2012-10-27 20:40:03 följande:
    Va? Flytta tråden till sandlådan eller?
    Det låter som en bra idé.
  • Anonym

Jag skiter fullständigt i vad folk köper för kläder till sina barn. Finns det någon som verkligen orkar bry sig om sånt?

• Anonym

Om man nu skall vara WT så bör man veta vad WT är för något: Personer som sägs vara white trash har ofta svag ekonomisk situation, låg bildnings- och utbildningsnivå samt ett ointresse församhälls- och kulturfrågor. Ett slags allmän smaklöshet brukar också förknippas med begreppet. I populärkulturen framställs white trash ofta som överviktiga med många barn och dålig hygien. Personer med ordnade ekonomiska och sociala förhållanden, men med en folklig och osofistikerad framtoning, är dock inte white trash i ordets egentliga bemärkelse.

Svag ekonomisk situation = inte så rika.. = Billiga kläder.. 

Tror polarn och pyret är FÖR dyrt för WT.. 

Svar på tråden Pop kläder är white trash!