hm????!:-(
Hur svår är de att få egen vårnad ??
Hm kortfattad ligger på vårnadstvist över ett år sen för ngsta sonen-De är exet som söker egenvårnad.jag gemensamt för sonens skul.Andelningen till de hä är att hade konflikt med min yvarande kille .Var inga barn i närheten.vi ade druckit o fick en örfil av honom.Var gette ledsen ringde till syrran.Konstig andelning så fick exet veta och tog bara sonen från mig.ingen visst var han var ine ens dagiset då.dm gjorde e anmälan till soc.Koplade jurist i de här fallet.De visade sig att sonevar med exet tjejsom var gravi.Allt de här har son mått dåligt.Fått dålig självförståede pratat om döden de är inte normalt att han gjör det.Måste också tillägga att hans pappa är annorlunda person som har sjukligt kontrollbehon och akt behov.han tänker inteå hans bästa utn han sjuka konteoll o makt.Förra året gjenomgick jagen abort med min nyvarande kille mådde gette dåligt över de också.försökte flera gånger bli medbarn igen o ny vsade sig att jag väntar.problemet är att de är inte klart med huvuförhadlingen.och de har hänt igen at jag fick en örfil av minkille.polisen var i lägenheten och soc blev inkopplad igen.har fåttrådt att göra slut med killen eller leva särbo.annars kan jag förlåra helt vårnaden ver sonen ....o mina andra tå.skinärvös för allt o tanken går också attgjöra ytterliare en sbort så snurrigt allt!!