Inlägg från: Anonym (olycklig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (olycklig)

inget igår heller

Då var man där igen. Detta att ens fru inte vill knulla med en. Jobbigt. Börjar närma mig de 50 och bara känner att jag håller på att bli gubbe (för sånt gör man väl inte då man blir äldre). Kommer väldigt sällan med inviter till samliv numera eftersom det tar så förbaskat på mig. I fruns värld älskar vi väl en gång i veckan men nu VET jag att det i alla fall är två månader sen sist. Drygt 14 dagar sen jag gjorde jag faktiskt en trevande och anspråkslös inbjudan till lite gosigt samliv (blev naturligtvis inget).
    Dagarna, veckorna, månaderna och åren går. Som vanligt försöker jag hantera det genom att smita iväg och lägga mig tidigt för att slippa att uppleva mig dissad. Igår hann jag inte somna innan hon kom in och visst började jag hoppas, bara liiiite, k a n s k e det blir nåt. hoppet kom liiiiite, det började spänna i snoppen och jag gjorde allt för att inte hoppas för mycket.
    Inte blev det nåt

• Svar på tråden inget igår heller
  • Anonym (olycklig)

Givetvis är undanflyende ingen väg framåt, men det har inte prat varit heller. Jag HAR tagit upp det otaliga gånger med henne och till och med tvingat iväg oss på terapisamtal. Det hjälper inte! Jag har förlorat! så är det!
    Det enda jag har är att försöka hantera det på bästa sätt:
    -ändrad mind setting (försöka intala mig själv att det inte är så viktigt längre)
    -låta bli att utsätta mig för frestande situationer som gör att jag blir påmind om att jag egentligen vill älska med min fru
    -kolla på porr å runka på osv typ,
    - osv osv

Jag startade egentligen tråden för att skriva av mig lite, berätta för cybern vad som händer med mig.
    kanske någon läser och det hjälper andra att förstå..

idag är jag olycklig i alla fall

om ett par dar tänker jag kanske inte så mycket på det längre utan tycker att "det får gå"

men dom två-tre senaste åren har varit för jävliga, det har dom.

Svar på tråden inget igår heller